theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Og når vi først er inne på det så trenger du en hoffnarr Skal du være hoffnarr? Med universitets utdannelsen din? Noe må utdanningen være godt for Hva består denne utdanningen av da? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Åhh, du er en av de j*vla overlegne universitetsfolkene, du ja... Jeg kan gå god for at han er ganske ålreit Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Selvopptatte fasan! GREIT DA. Du kan få et rom i slottet. Weee Snill du er! Joa, men med tanke på at vi skulle dele så er jeg ikke så veldig grei. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hva består denne utdanningen av da? Du kan gjette Eller bare sjekke her.. Jeg skal bli mer datanerd enn jeg var før Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Joa, men med tanke på at vi skulle dele så er jeg ikke så veldig grei. Dele rom? Hva består denne utdanningen av da? Du kan gjette Eller bare sjekke her.. Jeg skal bli mer datanerd enn jeg var før Hvor dyrkes disse da? Endret 9. juni 2012 av r2d290 waits for alice Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Hva består denne utdanningen av da? Du kan gjette Eller bare sjekke her.. Jeg skal bli mer datanerd enn jeg var før Kan du sjonglere? Fortelle vitser? Synge viser? Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg kan gå god for at han er ganske ålreit Takk De andre bare rotter seg mot meg Kan du sjonglere? Fortelle vitser? Synge viser? Sjonglere? Nei Fortelle vitser? Muligens, kommer helt an på åssen humor du/dere har. Synge? Er du gal? Jeg kan'ke synge Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Dele rom? Hva er vitsen med ett kjempeslott hvis vi ikke skal ha hvert vårt rom? Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Han skal bli gjøgler i slottet deres^^ Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hvor dyrkes disse da? Litt over hele landet, tror jeg Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Dele rom? Hva er vitsen med ett kjempeslott hvis vi ikke skal ha hvert vårt rom? Hmm, you got a point there Hvor dyrkes disse da? Litt over hele landet, tror jeg De overlegne da? =) Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg kan gå god for at han er ganske ålreit Takk De andre bare rotter seg mot meg Kan du sjonglere? Fortelle vitser? Synge viser? Sjonglere? Nei Fortelle vitser? Muligens, kommer helt an på åssen humor du/dere har. Synge? Er du gal? Jeg kan'ke synge Kanskje du burde søke på en annen stilling. Vi legger ut flere stillinger fortløpende. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 De overlegne da? =) Jeg lurer på om du finner noen i Oslo, men jeg har ikke møtt noen ennå Kanskje du burde søke på en annen stilling. Vi legger ut flere stillinger fortløpende. Hmm, mulig.. Har dere noen stillinger for overlegne (visstnok) datanerder? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hvorfor var ikke min introduksjonstråd på 10+ sider? /misunnelig Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Hmm, mulig.. Har dere noen stillinger for overlegne (visstnok) datanerder? Kokk? Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hvorfor var ikke min introduksjonstråd på 10+ sider? /misunnelig Jeg tør påstå at det er fordi theajos er jente Kokk? Svidd pizza, er du sikker du har lyst på det? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Hmm, you got a point there Hva kan jeg egentlig kalle deg? r2d290 waits for alice er ganske langt. Svidd pizza, er du sikker du har lyst på det? Ridder? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jente+utsmykkende profilbilde ser ut til å være oppskriften på populær introduksjonstråd. Var sånn Idzl gjorde det også (Fortsatt noen hundre innlegg før vi er der) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Og der la jeg merke til signaturen din, theajos. Du er tilgitt! Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Ridder? Høres bra ut! Litt som Link på jakt etter Zelda Jente+utsmykkende profilbilde ser ut til å være oppskriften på populær introduksjonstråd. Var sånn Idzl gjorde det også (Fortsatt noen hundre innlegg før vi er der) Det burde vi vel greie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå