hjahre Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Datasmurfen - hvordan smaker Thea? Like honey on warm summerday. Hvordan vet du det? Har du spist deg selv? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 ohh yes! Vi burde startet noe sammen en gang Et land f.eks? Hvordan vet du det? Har du spist deg selv? Jeg ser jo på meg selv og da skjønner jeg jo hvordan smak jeg har. Kan du ingenting....? 2 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg ser jo på meg selv og da skjønner jeg jo hvordan smak jeg har. Kan du ingenting....? Jeg kan utrolig mye mindre enn man skulle tro.. Er visstnok sånt som skjer etter fullført videregående Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 @thea: Da starter vi et land når du og jeg er ferdig med utdannelsen vår =) Hva er det første du vil få på plass? @hjahre: Det har du helt rett i! Jo mer du lærer, jo mer innser du at du ikke har snøring på ^^ Høyskolen er helt jævlig på det der... Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg kan utrolig mye mindre enn man skulle tro.. Er visstnok sånt som skjer etter fullført videregående Jeg er jo ikke ferdig enda, er ikke så rart jeg kan mer da! 1 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg kan utrolig mye mindre enn man skulle tro.. Er visstnok sånt som skjer etter fullført videregående Jeg er jo ikke ferdig enda, er ikke så rart jeg kan mer da! Vi må passe på å utnytte dine kunnskaper så lenge vi kan Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 @hjahre: Det har du helt rett i! Jo mer du lærer, jo mer innser du at du ikke har snøring på ^^ Høyskolen er helt jævlig på det der... Det kan godt hende. Jeg er holder til på Universitetet. Ikke lett å tro at man kan noe, nei Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 @thea: Da starter vi et land når du og jeg er ferdig med utdannelsen vår =) Hva er det første du vil få på plass? Det er jo å passe på at det er tilstrekkelig med myntgrønnsak i jorden. Og lappetrær. Så vil jeg rekruttere en kjempe hær. Og bygge et sykt slott til meg selv. The end. Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Datasmurfen - hvordan smaker Thea? Like honey on warm summerday. klissete og søtt da. btw. noen av de beste grillmarinadene jeg har smakt er det honning i, anbefalses Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Det er jo å passe på at det er tilstrekkelig med myntgrønnsak i jorden. Og lappetrær. Så vil jeg rekruttere en kjempe hær. Og bygge et sykt slott til meg selv. The end. Jeg har hørt det er mange lapper i nordnorge. Er det rett type? 2 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Det kan godt hende. Jeg er holder til på Universitetet. Ikke lett å tro at man kan noe, nei Åhh, du er en av de j*vla overlegne universitetsfolkene, du ja... @thea: Da starter vi et land når du og jeg er ferdig med utdannelsen vår =) Hva er det første du vil få på plass? Det er jo å passe på at det er tilstrekkelig med myntgrønnsak i jorden. Og lappetrær. Så vil jeg rekruttere en kjempe hær. Og bygge et sykt slott til meg selv. The end. Selvopptatte fasan! Endret 9. juni 2012 av r2d290 waits for alice Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg har hørt det er mange lapper i nordnorge. Er det rett type? Dette burde du kunne, med universitets utdanningen din. 1 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg har hørt det er mange lapper i nordnorge. Er det rett type? Dette burde du kunne, med universitets utdanningen din. +1 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Åhh, du er en av de j*vla overlegne universitetsfolkene, du ja... Skal vi vedde? Jeg kan berolige deg med at jeg ikke studerer statsvitenskap eller andre sånne ting. Enn så lenge har jeg beina godt planta på jorda Dette burde du kunne, med universitets utdanningen din. Som sagt tidligere; Etter videregående kan man ikke så mye lenger Endret 9. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Selvopptatte fasan! GREIT DA. Du kan få et rom i slottet. Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Selvopptatte fasan! GREIT DA. Du kan få et rom i slottet. jeg å? Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Selvopptatte fasan! GREIT DA. Du kan få et rom i slottet. Og når vi først er inne på det så trenger du en hoffnarr Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Og når vi først er inne på det så trenger du en hoffnarr Skal du være hoffnarr? Med universitets utdannelsen din? Selvopptatte fasan! GREIT DA. Du kan få et rom i slottet. jeg å? Bøttekottet under trappa? Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Og når vi først er inne på det så trenger du en hoffnarr Skal du være hoffnarr? Med universitets utdannelsen din? Noe må utdanningen være godt for Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Selvopptatte fasan! GREIT DA. Du kan få et rom i slottet. Weee Snill du er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå