Gå til innhold

theajos: Hallo!


Anbefalte innlegg

Skulle ønske jeg bare kunne visst hva jeg ville uten noe dilldall :p

 

Min klare oppfordring: Hvis du ikke vet hva du vil søke på, søk ingeniør!

Det er ikke mange andre studieretninger som er SÅ åpne for ulike arbeidsoppgaver å velge mellom etter endt studie. Både innen programvareutvikling, medisin, oljeboring, våpen, lage styring på store skip, fly, masseproduksjonsbånd, prosjektledelse, utvikling av maskiner og store byggverk.

 

Jeg kan fortsette i det uendelige ^^

 

 

Eller så kan man studere matematikk, jeg tror de har ganske gode sjanser de også. Generelt er ganske mange av realfaga ettertraktet. Og f.eks. programmerere blir det ikke for mange av

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg begynte ikke på skolegang utover videregående før jeg var 21, så jeg ville ikke ha bekymra meg for det enda!

Hva med å begynne på jobb mellom 6 og 7 da?! :eek:

 

Må nok skuffe deg der, men hun er jo søt da :tease:

Er ikke mange ukene til jeg 21. Har på følelsen at jeg burde ha utrettet noe stort by now. :p

Den forrige jobben min begynte jeg syv. Hadde en times reisevei til jobb så kjenner den følelsen. Eneste positive er at du er tidlig ferdig.

 

Natalie Portman er stunning, men jeg syntes hun er litt hypa opp som skuespiller. :p

Lenke til kommentar

Åi! Interessant :D Da burde jo FMC i Kongsberg være av interesse?

 

Går kybernetikk 3. år høyskole. Tenker meg videre til noe maritimt med skipsregulering og styring av ubemannede skip og u-båter. Men først skal jeg kose meg to år til på skolebenken :D

En jeg har gått fagskole med har fått plass på kyb i Kongsberg! Men han har også store sjanser på jobb Aker Solutions, så han er litt usikker :p

 

Jeg kjenner til FMC ja, ikke på detaljnivå enda, men det er jo ingen tvil om at det er et velkjent selskap i bransjen.

Jeg begynte ikke på skolegang utover videregående før jeg var 21, så jeg ville ikke ha bekymra meg for det enda!

Hva med å begynne på jobb mellom 6 og 7 da?! :eek:

 

Må nok skuffe deg der, men hun er jo søt da :tease:

Er ikke mange ukene til jeg 21. Har på følelsen at jeg burde ha utrettet noe stort by now. :p

Den forrige jobben min begynte jeg syv. Hadde en times reisevei til jobb så kjenner den følelsen. Eneste positive er at du er tidlig ferdig.

 

Natalie Portman er stunning, men jeg syntes hun er litt hypa opp som skuespiller. :p

Men faen da, hvor mange andre på din alder er ferdig med høyere utdanning? Ta det med ro ;)

 

Jeg har forsåvidt flexitid(med kjernetid mellom 9-15), men med opplæring og greier i begynnelsen må jeg begynne samtidig med resten av folka - og de begynner mellom 6 og 7. ;(

Endret av Funtazz
Lenke til kommentar

 

Er ikke mange ukene til jeg 21. Har på følelsen at jeg burde ha utrettet noe stort by now. :p

Den forrige jobben min begynte jeg syv. Hadde en times reisevei til jobb så kjenner den følelsen. Eneste positive er at du er tidlig ferdig.

 

Natalie Portman er stunning, men jeg syntes hun er litt hypa opp som skuespiller. :p

Men faen da, hvor mange andre på din alder er ferdig med høyere utdanning? Ta det med ro ;)

Jepp, er mange som ikke er ferdig før i begynnelsen av 30-åra. Man kan lure på hvor mange år de har "sløst bort" med å jobbe, ta påbyggning osv

Lenke til kommentar

Jepp, er mange som ikke er ferdig før i begynnelsen av 30-åra. Man kan lure på hvor mange år de har "sløst bort" med å jobbe, ta påbyggning osv

Uten tvil. Uansett om man bruker et par år på å finne ut hva man vil utdanne seg til, og gjennomfører det på normert tid, vil man være ferdig samtidig med snittet uansett.

Lenke til kommentar

Tar det med ro, alt ordner seg for snille piker :) Har kanskje lyst til å titte litt på psykologi studiene tror jeg. Eller kanskje biologi :confused:

 

edit: Eller kanskje noe innen spilldesign.

 

Uansett hva du tar så har du god tid på deg ;) Psykologi virker gøy, da kan du se på alle som går forbi og prøve å finne ut hva de tenker på :p Folk kan være veldig rare. På den måten er det veldig fint å bo i Oslo. Masse rare folk :p Men det er mye å velge mellom, ta det som du føler/mener er rett for deg.

Lenke til kommentar

 

Uansett hva du tar så har du god tid på deg ;) Psykologi virker gøy, da kan du se på alle som går forbi og prøve å finne ut hva de tenker på :p Folk kan være veldig rare. På den måten er det veldig fint å bo i Oslo. Masse rare folk :p Men det er mye å velge mellom, ta det som du føler/mener er rett for deg.

Haha, ja. Syklet en tur til byen idag og så på litt folk. Det kom en dame bort til og kastet en forbannelse på oss. Sa hun iallfall. :p Egentlig mumlet hun bare tull. Mye rare mennesker i verden, føler meg alltid litt mer normal selv.
Lenke til kommentar

Haha, ja. Syklet en tur til byen idag og så på litt folk. Det kom en dame bort til og kastet en forbannelse på oss. Sa hun iallfall. :p Egentlig mumlet hun bare tull. Mye rare mennesker i verden, føler meg alltid litt mer normal selv.

 

Hvordan er det å få en forbannelse kasta over seg? Er du sikker på at du fikk forbannelsen i dag og ikke for noen dager siden? Hvis du hadde det kunne du skyldt på forbannelsen for at pc-en krasja i bakken :p

Lenke til kommentar

Hva tror du de merkelige folka tenker om oss(?) normale da?

 

Skummelt med folk som utdanner seg som psykolog - redd for at de skal analysere meg, og alt hva jeg sier, til enhver tid.

 

Jeg pleier å analysere hva jeg sier før jeg sier det, bare for å være sikker på at jeg ikke sier noe dumt. Det funker utrolig dårlig :p

 

Wohoo. Jeg leder (så vidt) :D

 

Medlemsnavn - Innlegg

theajos 114

r2d290 waits for alice 68

hjahre 67

settings 52

Datasmurf 45

 

Bare fordi du har R2D2 som avatar :) Og det er vel egentlig TS som leder? :p

Endret av hjahre
Lenke til kommentar

Hva tror du de merkelige folka tenker om oss(?) normale da?

 

Skummelt med folk som utdanner seg som psykolog - redd for at de skal analysere meg, og alt hva jeg sier, til enhver tid.

 

Jeg pleier å analysere hva jeg sier før jeg sier det, bare for å være sikker på at jeg ikke sier noe dumt. Det funker utrolig dårlig :p

 

Sikkert lett å gjennomføre en sammenhengende samtale med deg da :D Sånn sett er forums greit, jeg skriver sikkert mye rart her og som slipper gjennom analyseringen, men man har da hvertfall sjans til å tenke seg om før man trykker post.

 

Foregår det en konkurranse her altså?

Lenke til kommentar
Jeg pleier å analysere hva jeg sier før jeg sier det, bare for å være sikker på at jeg ikke sier noe dumt. Det funker utrolig dårlig :p

Jeg gjør det motsatte, men fungerer faen ikke no bedre ^^

 

R2d2 redder meg i enhver situasjon :D

 

Sikkert lett å gjennomføre en sammenhengende samtale med deg da :D Sånn sett er forums greit, jeg skriver sikkert mye rart her og som slipper gjennom analyseringen, men man har da hvertfall sjans til å tenke seg om før man trykker post.

 

Foregår det en konkurranse her altså?

 

Beste av alt er jo muligheten for å klikke på Rediger :D Skulle ønske den knappen fantes i RL.

 

Må ha litt konkuranser, må vite. Hadde det i den andre (nå stengte) "Kaféen" vi hadde for litt siden også :D

 

 

edit: "Og det er vel egentlig TS som leder?"

Ja, det tar jeg som en selvfølge. Hadde hun ikke gjort det, hadde nok tråden vært stengt for år og dag siden. Er tross alt trådstarter vi skal snakke med her ^^

Endret av r2d290 waits for alice
Lenke til kommentar

Sikkert lett å gjennomføre en sammenhengende samtale med deg da :D Sånn sett er forums greit, jeg skriver sikkert mye rart her og som slipper gjennom analyseringen, men man har da hvertfall sjans til å tenke seg om før man trykker post.

 

Foregår det en konkurranse her altså?

 

Jeg vet ikke hvor lett det er å ha en sammenhengende samtale med meg, for jeg snakker ikke med meg selv så veldig ofte :p

 

Om det er en konkurranse vet jeg ikke, men r2d2 ser ut til å mene det..

BTW det burde vært "r2d2 waits for ObiWan", "r2d2 friend of Luke", eller no' :p

Endret av hjahre
Lenke til kommentar
Om det er en konkurranse vet jeg ikke, men r2d2 ser ut til å mene det..

Hva mener du det er da? :p

 

BTW det burde vært "r2d2 waits for ObiWan", "r2d2 friend of Luke", eller no' :p

Jah! Lett om jeg skal bytte til det neste gang. *Sjekke om jeg kan bytte* ^^

Endret av r2d290 waits for alice
Lenke til kommentar

Beste av alt er jo muligheten for å klikke på Rediger :D Skulle ønske den knappen fantes i RL.

Heelt klart!

Må ha litt konkuranser, må vite. Hadde det i den andre (nå stengte) "Kaféen" vi hadde for litt siden også :D

Jeg er kaféjomfru, would you care to elaborate?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...