WasaDu Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Hei! Skal på fest om 2 uker, og temaet er musikk! Alle skal da kle seg ut som en kjent artist, men jeg har ikke peiling på hvem jeg kan kle meg ut som! Har ikke mye kostymegreier, og har heller ikke så mye peng til å kjøpe nye kostymer ... Jeg kjenner ikke til så mange artister med særegne stiler, så det må være en rimelig kjent artist Jeg er 15 år og gutt, så jeg vil ikke kle meg ut som en kvinne eller som en gammel kjendis som ingen personer under 20 år vet om. Så det jeg spør etter er altså noen lett gjenkjennelige artister med en særegen (men enkel) klesstil. Takker og bukker for svar! Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Ole "Idole" Evenrud. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Ta på deg svart bukse og genser, teip hvit teip i skjelettform på klærne og vær Jan Teigen. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Ta på deg svart bukse og genser, teip hvit teip i skjelettform på klærne og vær Jan Teigen. Og tape sammen fingrene for å gjennomføre looken helt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Michaen Jackson, Elvis, Prince, James Dean, en av gutta fra KISS, Bob Dylan, David Beckham, Ozzy Osbourne, Marilyn Manson. Endret 13. juni 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 James Dean James Dean var skuespiller. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 James Dean var skuespiller. Oops, ble litt caught up da jeg skrev, og tenkte bare kjendiser i stedet for artister. Lenke til kommentar
WasaDu Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2012 Mange gode ideer her . Takk takk, men er fortsatt åpen for ideer! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2012 Justin Bieber. Sikkert populært blant jentene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå