Laila - Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Lysfangeren .... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Lysfangeren. Ja, det er meget treffende og kanskje dypere enn du tenkte da du satte tittelen. Bladets fangst av lys er jo nettopp grunnlaget for alt liv via fotosyntesen. Men det var kanskje akkurat det du tenkte for alt jeg vet:-) Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Lyset, skyggene og fargene trekker bildet opp. Litt usikker på plassering av fokus Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Enkelt motiv som jeg måtte dvele ved en stund - likte det! God tittel. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Friskt flott bilde,likte det....mulig jeg hadde kuttet det anderledes,men det er jo en smaksak .....ha en fin fin dag,smil Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Lysfangeren. Ja, det er meget treffende og kanskje dypere enn du tenkte da du satte tittelen. Bladets fangst av lys er jo nettopp grunnlaget for alt liv via fotosyntesen. Men det var kanskje akkurat det du tenkte for alt jeg vet:-) Hehe... var nok dypere en jeg tenkte. Men det var hvordan lyset falt på som fanget meg .. Takk for kommentar Endret 5. juni 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Lyset, skyggene og fargene trekker bildet opp. Litt usikker på plassering av fokus Synes det var vanskelig. Det var lyset jeg var opptatt av - og det falt akkurat på det bladet på en spesiell måte. Hva jeg så har jeg ikke helt klart å ta videre, dessverre Tusen takk for kommentar Enkelt motiv som jeg måtte dvele ved en stund - likte det! God tittel. Tusen takk Endret 5. juni 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Friskt flott bilde,likte det....mulig jeg hadde kuttet det anderledes,men det er jo en smaksak .....ha en fin fin dag,smil Tusen takk. Synes ikke det her var lett, for mye rundt, og en liten hund som ville dra meg videre,,,,Vet jo at det ikke hører så godt i sammen, men lyset falt så fint på bladene, måtte jo prøve :)Om du forteller hvordan du ville kuttet, prøver jeg det veldig gjerne Takk for kommentar Og smil tilbake til deg Endret 5. juni 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg