Gå til innhold

BK: Lysfangeren ....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lysfangeren. Ja, det er meget treffende og kanskje dypere enn du tenkte da du satte tittelen. Bladets fangst av lys er jo nettopp grunnlaget for alt liv via fotosyntesen. Men det var kanskje akkurat det du tenkte for alt jeg vet:-)

Hehe... var nok dypere en jeg tenkte. Men det var hvordan lyset falt på som fanget meg .. :) Takk for kommentar :) Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Lyset, skyggene og fargene trekker bildet opp. Litt usikker på plassering av fokus :)

Synes det var vanskelig. Det var lyset jeg var opptatt av - og det falt akkurat på det bladet på en spesiell måte. Hva jeg så har jeg ikke helt klart å ta videre, dessverre :) Tusen takk for kommentar :)

 

Enkelt motiv som jeg måtte dvele ved en stund - likte det! God tittel.

Tusen takk :) Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Friskt flott bilde,likte det....mulig jeg hadde kuttet det anderledes,men det er jo en smaksak .....ha en fin fin dag,smil

Tusen takk. Synes ikke det her var lett, for mye rundt, og en liten hund som ville dra meg videre,,,,

Vet jo at det ikke hører så godt i sammen, men lyset falt så fint på bladene, måtte jo prøve :)Om du forteller hvordan du ville kuttet, prøver jeg det veldig gjerne :) Takk for kommentar :) Og smil tilbake til deg :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...