Mr. Pants Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v=PRNBJj2GbYo&list=UUJx5KP-pCUmL9eZUv-mIcNw&index=7&feature=plcp Ser særdeles lovende ut så langt. Og i morgen kommer Gametrailers til å vise frem Infinity-modusen. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Synes det virker som om de har lyktes veldig godt med stemningen i spillet, som jeg vel skrev i den andre tråden så minnet det meg sterkt om Metroid Prime-spillene. Med tanke på at både Lead Director og Level Director derfra nå er i 343 Studios, så er vel kanskje ikke akkurat det så rart. Gleder meg! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Den teleporterende fienden ga meg Space Pirate vibber, så jeg er litt enig der. Det må også nevnes at de har ansatt en gjeng med folk fra Sony Santa Monica, uten at jeg helt kan si hvilken innflytelse de har hatt på spillet. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Finner nok ut av det etterhvert. Poenget er uansett ikke hva det ligner på, men at det ser bra ut. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Indeed. Det er stilig å se hva MIcrosoft kan få til når de først går inn for å skape et "AAA" studio. De skulle ha gjort dette flere ganger. Det er bedre enn å kjøpe opp etablerte utviklere. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det må jeg si, dette så veldig bra ut. Gleder meg. Har ikke sett videoen før nå. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Edge har tydeligvis også sett Metroid Prime-likheten: One after another, people and games were rolled out that had many wondering what year it was. Halo 4, it turns out, does an excellent impression of Metroid Prime, the demo showing us a fetid forest through a convex tactical visor. Most of it was dedicated to a new enemy type and half of it, at least, seemed to require some thought. Some lore crept in, then blossomed into a montage that spoke of Forerunners, Cortana, and whatever else keeps Halo fans happy. They’re still out there, presumably, and very much in control. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 En del ting som skurrer her. Veldig rart at det er så mange grunts på planeten, og i vertfall fiendtlige elites. Hvor kommer disse fra? Og hva er det som står på spill her? Master Cheif og en gjeng med soldater fanget på en planet langt ute i universet og deres daglige kamp for å overleve mens de utforske forerunners teknologi? Hele den "AI only last 7 years, i've been going for 8" or w/e tingen ble også litt tynt. Cortana going crazy hadde vi i halo 3, gi oss noe annet nå. Ser også at de har store planer for å sende serien i en ny retning med eventyr og exploring. Altså kjøre helt vekk fra den tradisjonelle halo formelen. De kunne jo likegreit bare lagd en ny spill serie, med et nytt eget univers. Må si det lukter melking lang vei her, men det har vel vært ganske klart helt fra første trailer. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hvis spillet blir bra, så bryr jeg meg egentlig minimalt om de kaller det Halo eller noe annet. Og det ser bra ut. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 En del ting som skurrer her. Veldig rart at det er så mange grunts på planeten, og i vertfall fiendtlige elites. Hvor kommer disse fra? Og hva er det som står på spill her? Master Cheif og en gjeng med soldater fanget på en planet langt ute i universet og deres daglige kamp for å overleve mens de utforske forerunners teknologi? Hele den "AI only last 7 years, i've been going for 8" or w/e tingen ble også litt tynt. Cortana going crazy hadde vi i halo 3, gi oss noe annet nå. Ser også at de har store planer for å sende serien i en ny retning med eventyr og exploring. Altså kjøre helt vekk fra den tradisjonelle halo formelen. De kunne jo likegreit bare lagd en ny spill serie, med et nytt eget univers. Må si det lukter melking lang vei her, men det har vel vært ganske klart helt fra første trailer. De kunne gått i en annen retning ja, men hvorfor bytte ut universet? Halo-universet er fantastisk stort og detaljert og kan være en god plattform for en rekke type spill. Når det er sagt, så er jeg glad for at det er Master Chief vi får spille igjen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg veldig! Det ser ihvertfall veldig bra ut så langt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 http://youtu.be/nn89_AXCRUY Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Ser meget bra ut gleder meg allerede til coop på halo4 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Spartan Ops høres egentlig ut som et genialt konsept. 343i skal gi ut 5 historiebaserte "episoder" på 15-30 minutt hver uke, og meningen er at de skal fortsette historien etter hendelsene i Halo 4. Jeg antar at man må ha XBL Gold for å laste de ned, men bortsett fra det så kommer de til å være gratis. Om de greier å realisere konseptet kan dette bli en genial måte å forhindre videresalg av spill på. Det er iallefall mye bedre enn Online Pass ordningen. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Da har den første TV-reklamen for spillet blitt vist frem. Den ble vist frem i Storbritannia under pausen til EM-kampen mellom England og Frankrike. Microsoft kan det å markedsføre Halo-serien. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Halo 4 krever 8 gigabyte med harddiskplass. Microsoft has confirmed that Halo 4's multiplayer needs either an 8GB flash drive or an Xbox 360 hard drive with sufficient space. Litt usikker på hva jeg skal si om dette. For min del betyr det fint lite siden jeg har en stor nok harddisk, men det er mange spillere der ute som eier Core- eller Arcade-modeller. I tillegg er spill med obligatoriske installeringer sjelden kost på Xbox 360, så Halo 4 kommer nok til å overraske en del 360-eiere uten det nødvendige utstyret. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Så det vil si at jeg som kun er interessert i singleplayer må installere spillet fordi multiplayer tar stor plass? Kan ikke si jeg liker det, men har heldigvis god plass på harddisken. Spillet skulle kommet på to plater, en plate for singleplayer og en for multiplayer. Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Flere disker på spill har aldri irritert meg ... var status før Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Så det vil si at jeg som kun er interessert i singleplayer må installere spillet fordi multiplayer tar stor plass? Kan ikke si jeg liker det, men har heldigvis god plass på harddisken. Spillet skulle kommet på to plater, en plate for singleplayer og en for multiplayer. Installerer spillet gjør jeg uansett mtp. raskere loading og mindre støy/sltasje. Skal sies at den nyeste utgaven av boksen er relativt rolig selv om man spiller direkte fra DVD`en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå