iStephano Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2013 Haha grattis! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Haha grattis! Sendte deg en melding på Xbox live Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Advarsel! Negativt innlegg! Skal ærlig si at jeg allerede begynner å bli lei av multiplayer. Ble veldig skuffet. Her er en liste over det jeg synes er dårlig. - "Cog vs Cog" er latterlig. - 4 maps i versus. - Ingen Horde mode. - Versus har ikke noen spesielt morsomme maps. - Få game modes. - At man bare kan spawne med f.eks Gnasher og Snub. - Starter med granater. De har rett og slett fjernet mye av det som gjorde Gears of War spesielt. 2. april kommer "Execution" + 2 nye maps (en til Versus og en til OverRun). Jeg er en Gears-fan, men sier i fra om det blir for mange store forandringer. Dette er min mening. Endret 23. mars 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Gir bort en kode til Gears 1 som fulgte med Judgment. Om noen ønsker den, send med en PM. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 De har rett og slett fjernet mye av det som gjorde Gears of War spesielt. Jeg er enig i akkurat det, de har tatt bort en del av det som gjorde Gears til Gears. Nå har vi fått et helt kurant tredjepersonsskytespill i stedet. Spilte litt 1 vs. 1 med en kompis i går, og det kan fortsatt være intenst, men jeg savner likevel executions og fire våpen. Glad utviklerne ikke gikk helt Call of Duty, med egne klasser osv. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Noen som er i humør for noen rykter? Fant det på det offisielle forumet, så kopierte linken før det blir slettet fra forumet. Beast Mode 2.0 Endret 25. mars 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Info om DLC: Execution kommer allerede i morgen Free DLC Available 3/29 : Execution, New "Haven" Map, & Title Update Info Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Too little too late, for min del. Gears 1 og 2 topper min liste over mest spilt (3'ern startet jeg aldri med da jeg var offline den tiden), men Judgment føles mest av alt som en Back of the Box-multiplayer (4 maps!?!). Slikt blir jeg lei etter et par dager og spillet er allerede plassert på spillhylla. Da er det for sent med endringer og siden det ikke er noe mangel på gode alternativer denne påsken med BioShock 3, Lego City Undercover og Luigi Mansion 2 også nettopp utgitt, kjeder man seg likevel ikke. Endret 28. mars 2013 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Nå var eg så nærme å få 950G, mangler selvaagt supporter medaljen siden den ta 30 uker. Kommer de 250 nye ach i dag med DLC pakken. En av de værste listene eg har sett uansett spill. Ach som kan ta måneder med mye spilling for å klare å få. For oss som liker å jakte ach mens man spiller er dette en forferdelig liste, ser at også andre klager voldsomt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Gears har alltid hatt harde krav for full pott. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Gears har alltid hatt harde krav for full pott. Har du sjekket listen? Greit at dem skal være vanskelige, men flere av dem er veldig tilfeldig også. Her er listen om du ikke har sjekket dem: http://www.xbox360achievements.org/game/gears-of-war-judgment/achievements/ Helt nederst i listen. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Jeg greier bare ikke å like Gears Judgment, har prøvd flere ganger, men det går bare ikke. Er så mye som mangler, det føles bare ikke som et Gears spill. Endret 25. april 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg greier bare ikke å like Gears Judgment, har prøvd flere ganger, men det går bare ikke. Er så mye som mangler, det føles bare ikke som et Gears spill. Tenker du multiplayer da eller singleplayern? Jeg har spilt veldig lite MP, men syns SP var veldig bra. Litt annen oppbygning enn Gears 1-3 med tanke på poengsystemet osv, men knallbra spill syns jeg. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Tenker du multiplayer da eller singleplayern? Jeg har spilt veldig lite MP, men syns SP var veldig bra. Litt annen oppbygning enn Gears 1-3 med tanke på poengsystemet osv, men knallbra spill syns jeg. Singleplayern er grei nok den, men tenker på multiplayern ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå