Gå til innhold

Gears of War Judgment

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kom frem til at DBNO og executions var borte. Stemte det?

Ja, dessverre, men ikke i campaign og overrun-moduser. I starten var jeg veldig skeptisk til denne endringen, men har kommet frem til at det kanskje var et lurt valg av utviklerne. Nå kan det endelig ha noe for seg å skyte mot fienden på avstand ( i stedet for at han du skyter blir liggende og deretter "revivet". )

Jeg kommer nok uansett for det meste til å spille campaign, overrun og survival (som er en Horde-lignende modus). Der vil DBNO og executions være med!

Ellers har jeg også fått med meg at spiller har fått god kritikk, bl.a. 9.2 fra IGN.

Ser frem til anmeldelse fra Gamer.no :)

Lenke til kommentar

Samma faen hva folk sier så er Gears serien den beste shooter opplevelse jeg har hatt denne generasjonen.

(sammen med Halo off course)

Problemet er at de fleste i Norge har ikke spilt Gears noe særlig. Bortsett fra eneren som også kom ut på PC en del senere var det vel.

De fleste her spiller bare PC eller playstation og derfor er de fleste negative til Gears fordi de er på 360.

Skytespill som Resistance og Killzone er langt mer populære enn Gears spillene i Norge fordi PS3 er så mye mer populært her.

Lenke til kommentar

Problemet er at de fleste i Norge har ikke spilt Gears noe særlig. Bortsett fra eneren som også kom ut på PC en del senere var det vel.

De fleste her spiller bare PC eller playstation og derfor er de fleste negative til Gears fordi de er på 360.

Skytespill som Resistance og Killzone er langt mer populære enn Gears spillene i Norge fordi PS3 er så mye mer populært her.

Jeg har spillt Resistanse 1-3 og Killzone 1-3, synest ingen av dei kan måle seg med Gears og Halo serien.

For all del, Resi og Kill var bra spill, men vart litt smågutter i forhold.

edit; Killzone 1 og 2 var crapp.

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar

Problemet er at de fleste i Norge har ikke spilt

Du og jeg lever tydeligvis i to forskjellige land. Jeg har aldri sett et like stort engasjement rundt et spill siden Gears of War. Det første spillet altså. Jeg har nesten aldri møtt noen som har noe overveldende positivt å si om de to spillene du nevner, men jeg har spilt med flere hundre nordmenn som sverger til hagla i Gears.

Nå er selvfølgelig mitt synspunkt litt skjevt ettersom jeg er en av de som spilte Gears i flere år, men å si at det nesten ikke var noen som spilte det og de er virkelighetsfjernt.

Lenke til kommentar

Angrer litt på at eg kjøpte dette spillet. Er mye som er mye dårligere enn GoW 3 desverre. Two piece er tilbake. Folk bruker melee som aldri før. Det er også noe merkelig når lan havner i en shotgun duell der man ofte føler at alt er veldig tilfeldig. Noen ganger skyter og treffer man en fiender tre fire ganger mens han trenger å treffe deg en gang så er man dø. Dette går begge veier, men virker veldig rart. Cog vs cog er ikke et smart trekk. Vanskelig å se forskjell og man får ikke den samme følelsen av å dree motstanderen. Kan nesten gsrantere at Gears3 kommer til å ha langt flere spillere enn dette spillet i lang tid fremover.

Lenke til kommentar

Kan egentlig ikke si noe annet enn at jeg er veldig skuffa. Gears er den eneste spillserien jeg har kjøpt"blindt" siden enern. Burde kanskje tenkt meg om litt før jeg kjøpte dette.

Har langt ifra samme førelsen nå etter 6 timer med spilling som jeg hadde med gears 3. Da ble jeg slukt inn I multiplayern. Nå syntes jeg det egentlig bare er slitsomt. Det er mulig at det bare tar litt tid å venne seg til alt det nye I Judgment, men tror egentlig ikke det er probemet. Banene er håpløst designet. Litt for store samtidig som det mangel på åpne plasser. -Virker som de har redusert avfyringstiden på hammer of dawn. Irriterer meg grenseløst. De har også gjort det slik at alle starter granater. HVORFOR? Hvordan forbedres multiplayer seg av at alle går rundt å kaster granater I hytt å pine? Dessuten har det fjernet muligheten for å feste granater på vegger og bakken (for alt jeg vet). Det virker også som de har gjort noe med gnasher. Den er rett og slett ikke like 'kul' å bruke lengre. Virker som jeg må skyte 5 skudd for å drepe en med mindre han er på nokså nært hold. Mange gnasher dueller ender ofte opp med at man bare bruker meele på hverandre fordi det er mer effektiv for å drepe motstanderen din 10-15 meter forran deg, enn å skyte han med en shotgun. Det aller værste er at du kun kan bære 2 våpen. Hvorfor det? Jeg liker å byte på mellom lancer og gnasher utifra hva slags sitvasjon jeg var I. Nå velger alle håndpistol og shotgun. Da er det ikke rart at alle løper rundt, for å snike seg bak folk for å drepe dem.

Virker som om hele multiplayern til Judgement som skulle være mer hektisk og intens egentlig bare har blitt rotette.

At de har fjerna Horde fra spillet var uansett det som var mest trist for min del. De har erstatta det med noe som gir meg samme følese som når jeg laster ned en demo fra et halvkult spill. Etter 2 minutter så har jeg allerede på tenkt meg at det var litt morsomt, men ikke noe jeg vil bruke tid på.

Singelplayern er egentlig det eneste håpet mitt enn så lenge. Må bare runde spillet på hardcore før jeg kan prøve insane med andre online. Det kan bli morsomt :D

Jeg håper de kommer til å ta noe grep på MP delen av spillet. Jeg nekter å tro at jeg er den eneste som har disse tankene. Det er også mulig at MP vil bli bedre med et par små changer :D

Endret av AtleBer
Lenke til kommentar

Du er inne på veldig mye bra. Nå er forumet til epic games fylt opp med misfornøyde kunder. Eg heller fikk ikke noe følelse av å spille Gears Of War. Gnasher er et problem mange klager på. Den er veldig tilfeldig etter det mange sier, og eg har også merket dette. Som eg skrev over her er alt veldig tilfeldig, man kan springe bort til en som står med ryggen mot deg og skyte han to eller tre ganger uten at han dør, han snur seg og du ligger i små biter på bakken mens kontrollen flyver gjennom luften i stuen. Det er i alle fall sånn eg har hatt det så langt. Nå vinner eg kanskje 2 av 10 dueller gnasher vs gnasher. Eg treffer på flere skudd enn motstanderen men alltid eg som ender opp med å ligge i biter. Noe må gjøres ellers er ikke levetiden på dette spillet så veldig lang for mange spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...