Gå til innhold

Gears of War Judgment

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Ser ut som det har fått helt grei kritikk så langt. Mtp det som har kommet frem om spillet de siste ukene så er det kanskje ikke så rart at det ikke når opp til forgjengerene.

Det blir nok et kjøp uansett, men jeg kan vente til det havner på tilbud.

Lenke til kommentar

Gamereactor bruker jeg ikke lenger uansett, fordi de "treffer" nesten aldri med anmeldelsene sine. (Min mening).

Gears of War Judgment er et spill jeg gleder meg veldig til, men så er jo storfan av Gears of War serien. :)

Edit: Men jeg håper at dette blir en ut av de siste spillene i Gears-serien.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Jeg fullførte ikke 3eren pga storyen falt ikke i smak. Så denne gangen styrer jeg unna Gears J.

Så hva anmeldere gir spillet har ingenting å si hos meg. Hadde 3eren vært bedre så hadde dette vært et sikker kjøp på lanseringsdagen.

Tror nok Gears J blir bedre enn nr 3. Synest ikke story er viktig i sånne spill. Kanskje litt, men det er jo et skytespill.

Endret av JoseCuervo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Historien er ikke grunnen til at jeg spiller slike spill, det er heller det artige gameplayet. Om det har en god historie så er det bare en bonus. Kan knapt huske et actionspill som hadde en god historie. Det er som regel i RPG og eventyrspill jeg forventer en god historie. Uansett, skal ha meg Judgement, men gjør som Leflus og venter til det faller litt i pris. Har mer enn nok å spille på uansett.

Lenke til kommentar

Likte Gears 1 og 2 men nr 3 har jeg ikke spilt ferdig...historien var lite spennende og engasjerende. Blir som å se en action film for 3 gang hvor du vet mer eller mindre hele tiden hva som venter deg rundt hvert hjørne.

For meg så holder det ikke å bare løpe rundt å skyte ting (selv om spill mekaniken er bra). Det må være en drivkraft i spillet for å underholde meg.

Så derfor er jeg skeptisk til Judgment....om det er bare mer eller mindre som det tredje spillet så hopper jeg over.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Ja det burde du. PC versjonen er helt herlig. Gears Of War hadde trengt 60 FPS som det hadde på PC.

Har fullført det selv på PC, var ganske kult det hadde et ekstra kapittel :)

Om du skaffer det så er Gears Of War til PC et Games For Windows Live spill og da får man også de achievements over til din Xbox Live account :)

Kjøpte det via Games On Demand på PCen til 149kr for 2 år siden.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Eg har også spilt en del Gears Of War på pcen, spilt det sist for 3-4 måneder siden, men lite folk som spilte da. Enig at Gears of War 1 er det beste spillet i serien. Med årene har det blitt altfor mange våpen, som er det store minuset for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...