aBadMan Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Blir å prøve multiplayer på Judgment, men tror nok jeg skal holde meg til Gears 3 multiplayern uansett ;p Endret 20. mars 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Nå som det har kommet MANGE dårlige nyheter om GOWJ I tillegg vil antagelig "Horde" og "Beast"-mode ikke være i spillet. "Guardian" er bekreftet fjernet Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Håper de har fikset på folkene slik de ikke ser ut som bolerdverger lengre! er den største feilen med hele serien:P Gleder meg uansett til å se hvordan dette blir! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Verkar som dei produserer GeoWJ med mest fokus på einspelardelen, men mykje kan skje før release. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Håper de som designer MP delen tar seg selv i nakken og fikser opp.. Jeg er bekymret for dette spillet. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Spillet fikk en grei karakter på Gamereactor. 7/10. Så er nok et godt spill, anmelderen skriver at spillet ikke er like bra som forgjengeren men absolutt et bra spill. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Ser ut som det har fått helt grei kritikk så langt. Mtp det som har kommet frem om spillet de siste ukene så er det kanskje ikke så rart at det ikke når opp til forgjengerene. Det blir nok et kjøp uansett, men jeg kan vente til det havner på tilbud. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 http://www.playday.no/content/gears-war-judgment-0 Actionspill blir nesten ikke bedre enn dette. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg fullførte ikke 3eren pga storyen falt ikke i smak. Så denne gangen styrer jeg unna Gears J. Så hva anmeldere gir spillet har ingenting å si hos meg. Hadde 3eren vært bedre så hadde dette vært et sikker kjøp på lanseringsdagen. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Gamereactor bruker jeg ikke lenger uansett, fordi de "treffer" nesten aldri med anmeldelsene sine. (Min mening). Gears of War Judgment er et spill jeg gleder meg veldig til, men så er jo storfan av Gears of War serien. Edit: Men jeg håper at dette blir en ut av de siste spillene i Gears-serien. Endret 20. mars 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Jeg fullførte ikke 3eren pga storyen falt ikke i smak. Så denne gangen styrer jeg unna Gears J. Så hva anmeldere gir spillet har ingenting å si hos meg. Hadde 3eren vært bedre så hadde dette vært et sikker kjøp på lanseringsdagen. Tror nok Gears J blir bedre enn nr 3. Synest ikke story er viktig i sånne spill. Kanskje litt, men det er jo et skytespill. Endret 18. mars 2013 av JoseCuervo 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Historien er ikke grunnen til at jeg spiller slike spill, det er heller det artige gameplayet. Om det har en god historie så er det bare en bonus. Kan knapt huske et actionspill som hadde en god historie. Det er som regel i RPG og eventyrspill jeg forventer en god historie. Uansett, skal ha meg Judgement, men gjør som Leflus og venter til det faller litt i pris. Har mer enn nok å spille på uansett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Kjøpte ikke GeOW3 når det kom, men koste meg vanvittig mye med det når jeg endelig kjøpte det. Underholdende hele veien igjen, og for en billig penge også Kjøper nok dette med tid og stunder også. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Likte Gears 1 og 2 men nr 3 har jeg ikke spilt ferdig...historien var lite spennende og engasjerende. Blir som å se en action film for 3 gang hvor du vet mer eller mindre hele tiden hva som venter deg rundt hvert hjørne. For meg så holder det ikke å bare løpe rundt å skyte ting (selv om spill mekaniken er bra). Det må være en drivkraft i spillet for å underholde meg. Så derfor er jeg skeptisk til Judgment....om det er bare mer eller mindre som det tredje spillet så hopper jeg over. Endret 18. mars 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Noen som har testa multiplayer demoen? Holder på å laste ned nå. Gleder meg til det havner i poskassa. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Vi kom frem til at DBNO og executions var borte. Stemte det? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Det høres ut som det stemmer. Drit at Gears 1 har dødd ut for folk flest. Det er det eneste Gears spillet jeg liker, både i singelplayer og multiplayer. Utover uka ser jeg folk spiller Gears J, men jeg, jeg spiller Gears 1 Endret 19. mars 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Jaja, men da blir det ikke noe mer Gers of War på meg dessverre. Har vurdert i det siste å kjøpe det første i serien på PV. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Ja det burde du. PC versjonen er helt herlig. Gears Of War hadde trengt 60 FPS som det hadde på PC. Har fullført det selv på PC, var ganske kult det hadde et ekstra kapittel Om du skaffer det så er Gears Of War til PC et Games For Windows Live spill og da får man også de achievements over til din Xbox Live account Kjøpte det via Games On Demand på PCen til 149kr for 2 år siden. Endret 19. mars 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Eg har også spilt en del Gears Of War på pcen, spilt det sist for 3-4 måneder siden, men lite folk som spilte da. Enig at Gears of War 1 er det beste spillet i serien. Med årene har det blitt altfor mange våpen, som er det store minuset for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå