iStephano Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Tenkte det var på tide og lage en ny tråd om spillet. Her er litt info jeg fant på internett. Samt jeg fant hele traileren vi alle så på istad. Her får du litt mer info om hva historien handler om. Jeg liker stemmingen. Ser ut som det blir mer som Gears1 med emergency hole, mer in your face action. Historien blir å linket til hva som skjer i Gears1. Spennende! Dette er spillet alle Gears1 fans har ventet på, sier dem på internett. Så da gjenstår det bare og vente og se! Uansett, her er litt info om spillet: "Whenever you a grow franchise there's a certain lever of betrayal, says Epics Games directer of production Rod Fergusson. "If you don't betray the customer a little bit, then it's not changing enough and people feel like it's becoming stagnant. But if you betray them too much then you loose them. You've always got to keep it fresh. By being outside the Marcus Fenix story, we're going to have more opportunity to do new things." On PCF's involvement with Judgment "People can fly is heavily involved in both the campaign and multiplayer, but especially the campaign. This is something we have initiated. We proposed the story and the gameplay hooks. Basically everything about campaign was initiated by People Can Fly. Obviously there is heavy involvement from Epic. I like to think about as the best of both worlds. On one hand we bring something fresh to the franchise, but on the other hand we have the original creators making sure it's still Gears." "Judgment begins 15 years before Gears of War, with Baird and the rest of Killo Squad standing trial for transgression against the Coalition of Governments. The testimonies are being over seen by Colonel Loomis, a by the-books COG leader who accused the team of desertion, cowardice, trespassing, theft of experiment military tech and treason." Ok heres what we got for MP. It's class based, Locust classes wretches, tickers, kantus , Grenadier mauler blood mounts, corpses and serapedes. Cog classes are as follows. Baird-engineer=Weapons: gnasher and blowtorch,Special abilities: sentry turret, tip: blowtorch repairs damaged fortifications Cole-Soldier= lancer and boomshot, deploy ammo crates, toss amo to engineer to give him infinite blowtorch ammo sofia- medic= lancer and snub pistol, stim gas gernade, toss gernade at downed allies to revive them garron-scout= longshot and snub, beacon gernade, climb perches for better sniping leverage And of of course overrun mode - cog vs locust. similar to DOTA or Team Fortress or at least takes a mod from. Damon Baird:Before this sarcastic, genius mechanic went on to help Marcus Fenix save the world, Baird worked his way through the Gears ranks. He’s always quick to joke, but Judgment suggests there’s more to his character than be Augustus Cole: A former Thrash Ball player turned soldier the "Cole Train" became famous in Sera for his on-feild performance and boisterous demeanour. Cole met Baird soon after enlisting, and the two quickly became best friends. Garron Paduk: A miltia refuge from the Union of Independent Republics. Garron comes from the other side of The Pendulum Wars. He brings a new perspective and brush personality to Kilo. Garron is the devil on Baird's shoulder that say's "Let's blow stuff up." Sophia Hendricks: A cadet from the onyx guard academy, she is more in line with colonel loomis by the book approach to combat. E-day halted her path to graduation from the academy, but she is still worth the soldier. She is the opposite of Garron, ready to suggest informing superior officers of every deviation from protocol. Litt om klassesystemet, alt jeg vet gjelder dette kun for selve OVERRUN mode`en. Det er andre game mode som vi har idag. Så den vanlige multiplayer Gears vil forsatt være der. Locust - OverRun mode Wretch Role: Leap over hazards, clim perches. Special Ability: Stunning scream. Tip: Travel in packs and stagger screams for maximum stunnig power. Ticker Role: Eat fortifications, eat grenades, detonate. Special Ability: Speed boost. Tip: Can be kicked over barriers by grenadiers. Kantus Role: Hammerburst rifle, heal friendly units, ride bloodmounts. Special Ability: Chain heal. Tip: Support valuable units like Corpser and Mauler with healing. Grenadier Role: Lancer rifle, ride Bloodmounts. Special Ability: Frag Grenade. Tip: Throw grenade at COG turret to cause deadly explosion near enemies. Bloodmount Role: Melee enemies/fortifications, be ridden by Grenadier and Kantus. Special Ability: Halve the cooldown time on rider's special ability (passive) Tip: Carry a mounted Kantus behind cover while his heal recharges. Mauler Role: Devastate fortifications and COG soldiers with flail and shield. Special Ability: Spinning spike shield. Tip: Aim the reticle at enemies while shield spins to deflect bullets back at COGs. Serapede Role: Eat through barriers, destory COGs, ranged support. Special Ability: Spit poison. Tip: Have two Serapedes overlap to protect one another's vulnerable rears. Corpser Role: Demolish fortifications and COGs with heavy melee. Special Ability: Burrow and move underground. Tip: Armored legs reduce damage from the front. Her er hele traileren: http://www.youtube.com/watch?v=VvzpDptdkEE Glæ mæ! Endret 4. juni 2012 av Bare Ban 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Glæ mæ! You and me both. Overrun høres helt bananas ut. 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Tror det kan bli bra Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Ser bra ut. Liker at Snipern er Semi Auto nå. Kan poppe et par stykker på rappen Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Kurrant at gears lever videre håpet egentlig selv på en next gen gears... Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Det kommer nok også, men i november 2014 tipper jeg. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Rod Ferguson har snakket en del om hvordan de ønsker å gjenskape stemningen fra det første spillet ved å gjøre locustene fryktinngytende igjen. Det gjenstår å se om de klarer å gjøre det, men det høres jo lovende ut så langt. Det kommer nok også, men i november 2014 tipper jeg. Tja. En utviklingstid på under to år høres lite ut for et next-gen AAA spill. Spesielt om det kommer i generasjonens innledende fase. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Samme her, tipper dette blir siste spillet for Xbox 360. Garantert at dem lager Next Gen Gears i skjul Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Tja. En utviklingstid på under to år høres lite ut for et next-gen AAA spill. Spesielt om det kommer i generasjonens innledende fase. Under to år? Blir nesten to og et halvt år etter Gears 3 (ettersom Gears 3 var egentlig ferdig før det ble lansert). Vedder på at de har begynt på det for lenge siden... Og et år etter lanseringen av neste Xbox er jo under samme tidsramme som det opprinnelig Gears. Men hvis neste Xbox blir lansert senere enn november 2013, så juster lanseringen av Gears 4 deretter. Endret 8. juni 2012 av Brakara Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Ah. Det er for så vidt sant at det opprinnelige Gears-teamet kan ha planer om å utvikle flere spill i serien. Da er det i så fall ikke umulig at det kan komme et Gears i 2014. Jeg tror dog at People Can Fly kommer til å stå for de neste spillene i serien, og at Cliffy B's team arbeider med en ny IP. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Jeg var faktisk veldig skeptisk til at People Can Fly tok over serien. Vel, for det meste. Er jo Epic som forsatt bestemmer hva som skal brukes. Men etter og ha lest litt og hørt diverse saker fra PCF, tenker jeg at dette blir bra. Mulig bedre enn hva Epic klarer. Fordi her har du nye folk, nytt syn. Som tar sjansen og mikser ting opp. Hører på folk som spiller spillet. Å tar det hele et skritt videre. Merker jeg gleder meg litt for mye allerede.. Endret 16. juni 2012 av Bare Ban Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Gears of War Judgement blir lansert den 19. mars 2013. Da er det bare å starte nedtellingen. http://www.ign.com/articles/2012/07/13/gears-of-war-judgment-release-date-announced Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Nice. Gleder meg. Men, en del av meg håper ikke den blir utsatt.. Som dem gjorde med Gears3.. Satser på 19.Mars! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Nå som det har kommet MANGE dårlige nyheter om GOWJ som at dem har fjernet DNBO fra MP. Det vil si at du kan ikke lengere downe noen. Eller execution noen. Noe som ER Gears of War.. Pluss dem sier nå at dem har fjernet Locust helt fra MP.. Så ser det mørkt ut for GOWj.. Men i disse tider vil jeg bringe dere en liten godbit slik kansje håpet vårt kan holde oss våkne for fremtiden til Gears Of War, Her er et lite klipp jeg fikk om dagen. Håper dere liker det. Kansje dere tenket litt bedre om spillet.. La oss håpe Gears får en bedre fremtid.. http://www.youtube.com/watch?v=9lRfdkqhjZw Endret 3. januar 2013 av Bare Ban Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 For meg så kommer campaign og horde mode til å være hovedattraksjonene, men jeg liker uansett ikke det de har gjort med pvp-modusene. DBNU burde i det minste være med i de lagbaserte modusene, og forklaringen om at spillerne ikke liker å spille som locusts høres veldig tynn ut. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Nå som det har kommet MANGE dårlige nyheter om GOWJ som at dem har fjernet DNBO fra MP. Det vil si at du kan ikke lengere downe noen. Eller execution noen. Noe som ER Gears of War.. Pluss dem sier nå at dem har fjernet Locust helt fra MP.. Så ser det mørkt ut for GOWj.. WHAAAAAAAT!? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Driter egentlig i online biten her, koste meg glugg ihjel med enspiller delen i GeOW 3, så håper dette kan gi noe av den samme underholdningsverdien. Endret 8. januar 2013 av Mala Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Enspiller delen tror jeg blir bra. Her har du forsatt gode gamle Gears med DBNU. Men online delen har dem herpa helt.. De prøver og bli Call Of Duty ser det ut som. Er så lei at alle skal kopiere Call Of Duty. Gears Of War er IKKE Call Of Duty Epic! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå