Webspire Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hei! Sitter å funderer på om det var lurt å bestille 16dager i Bangkok. Er 18år og skal dra aleine. Uansett, noen som har tips til hva man kan gjøre i Bangkok? Har kun bestilt flybilletter, forsatt ikke bestilt hotell da jeg synes det er litt vanskelig å velge :-) Tar gjerne i mot tips til hotell eller hva jeg kan gjøre i Bangkok. Fint om du kan dele dine erfaringer fra Bangkok. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Vel, det er mange som drar til Bangkok for å ... treffe ... yngre piker. Ellers så er det såvidt meg bekjent veldig bra uteliv. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg trodde man dro til Pattaya for å finne unge h...r , nei jenter. Har aldri vært i Thailand, men jeg tviler på at vi kommer til å dra til Bangkok eller Pattaya den dagen vi drar til Thailand. Det blir vel heller til solfylte strender lenger syd. Men det kommmer jo an på hva man vil oppleve... Men det er sikkert mye å oppleve i Bangkok. Det er plenty med mer eller mindre gode råd på nettet for hva man bør oppleve i Bangkok. http://www.reiseplaneten.no/reiseguider/Bangkok/bli_kjent/ Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Du kan jo bruke Bangkok som base, også reise litt rundt? Litt lenge med 16 dager i Bangkok kanskje. Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Reis direkte til Khao San Road. Der finn du billig overnatting og mange små reisebyrå som kan hjelpe deg vidare. Pluss der er mange barar der du kan møte folk som kan gi deg tips om kva du bør gjere, eller kanskje vil henge med deg på turen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå