Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] STORE problemer med BF3! ASUS nVidia GeForce GTX 670


Anbefalte innlegg

Bygget for en ukes tid siden min egen stasjonære pc, for mye av konfpengene mine. Har for tiden en bror i forsvaret som jeg hadde planlagt å hjelpe meg med byggingen. Jeg greide forsåvidt byggingen selv, men tok litt tid.

 

Helt siden han reiste (ifjor) har jeg lånt maskinen hans, bare for å kunne spille BF3. Jeg har vokst opp med å sitte å se på ham når han spilte BF, så det å kunne spille BF2 som 9/10-åringen var utrolig!

 

Jeg brukte tilsammen rundt 15.000 på denne doningen av en maskin, med ganske nye deler, og et håp om at jeg skulle klare ALT uten problem, slik som artiklene og forumene påstod.

 

Delene jeg har:

 

- Intel core i7-3770 processor

 

- ASUS P8Z77-M Motherboard

 

- ASUS nVidia GeForce GTX 670 (w/ DirectCU II Cooling)

 

- Corsair Dominator 8 GB RAM (4GBx2)

 

- Western Digital 1 TB Green

 

- Coolermaster M2 Silent Pro 720W

 

 

 

Disse delene SKAL kunne kjøre BF3 på ultra!

 

 

Selve problemet er ikke at jeg ikke kan spille, for det kan jeg! Jeg har alt på ultra.

 

Etter omtrent 5-20 minutter crasher spillet til desktop, uten noen som helst error eller popup.

Spillet er nå "usynlig", for musepekeren fra BF3 er der, jeg hører lydene i bakgrunnen, det ligger nede på dender program-baren og hvis jeg åpner prosesser kjører det enda.

 

Det ligger på rundt 1.500.000 - 1.900.000 Bytes av RAM-en.

 

Har sjekka forum OVERALT og ingen har noen som helst løsning på dette! UTROLIG mange har dette problemet, men løsningen menes å være alt ifra driverfeil til dårlige vifter til Skype.

 

Jeg var på et stort LAN nå i helga, hvor en utrolig god tekniker hjalp meg, uten noe hell. Han forsto heller ikke hvorfor det skjedde; vi oppdaterte ALLE driverne, BIOS, nyeste programvare fra ASUS, osv...

 

Spillet crasher helt plutselig i ca. 2 sekunder. Etter det går spillet over til en sort skjerm i ca. 2 sekunder, for så å gå til desktop.

 

 

VÆR SÅ SNILL, HJELP! DETTE ER UTROLIG PLAGSOMT, OG JEG FØLER JEG HAR WASTA 15.000 KRONER!

 

 

(Savner du noe informasjon? BE MEG LEGGE DET UT!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du kjørt minnetester, windows sin innebygde og memtest86+ ? Og da snakker jeg kjørt testene over natta.

 

Prøvd å endre grafikk-innstillingene i BF ? Starte på low og se om crashene forsvinner.

Kjørt hardware overvåkning på CPU/GPU mens du spiller for å overvåke temperatur/vifter ?

Lenke til kommentar

Har du kjørt minnetester, windows sin innebygde og memtest86+ ? Og da snakker jeg kjørt testene over natta.

 

Prøvd å endre grafikk-innstillingene i BF ? Starte på low og se om crashene forsvinner.

Kjørt hardware overvåkning på CPU/GPU mens du spiller for å overvåke temperatur/vifter ?

Har kjørt CPU og GPU-overvåkningen mens jeg spilte, men tallene så noe normale ut, men noen gang er gikk Voltagen sky-high!

 

Har ikke endra instillingene i BF, da jeg vet at GPU-en SKAL kunne kjøre det på max! (Jeg kan vel prøve, uansett....)

 

Lasta ned Memtest86, men fatta desverre ingenting av slik det skulle brukes. Kunne du hjulpet? Jeg vet det skal finne defekte deler og liknende. Kunne du gitt meg en skikkelig download? Link?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...