Noiz Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Norske spesialstyrker blir vel oversett som vanlig. edit: nemmen ser man det du. Først i rekken t.o.m. Nop, norge er med, det har vi sett i trailer tidligere. Edit: såg ikkje din edit Endret 4. juni 2012 av Noiz Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Linkin Park og eksplosjonar er jo instant buy 1 Lenke til kommentar
Patman93 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 tror dere det blir noe forskjell på soldatene fra de forskjellige landene i medal of honor? hadde vært kult hvis det var noe som skilte de fra hverandre bortsett fra hvor de er fra Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Premium koster det samme som spillet kostet, fantastisk. Edit: Hvis det inkluderer alle 4 DLCene blir det selvfølgelig en annen sak. koster det ikke 300 ?, er ikke det vanlig Add on pris Det samme som et nytt spill koster om man leter godt. Men tviler meget sterkt på at det blir direkte kalkulert når det kommer til valuta, blir ganske sikkert priset til 499 eller noe lignende. Edit 2: Se der ja. Endret 4. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Premium koster det samme som spillet kostet, fantastisk. Edit: Hvis det inkluderer alle 4 DLCene blir det selvfølgelig en annen sak. koster det ikke 300 ?, er ikke det vanlig Add on pris Det koster 449,- Syntes det blir ripoff for oss som har kjøpt B2K fra før av http://store.origin.com/store/eaemea/no_NO/DisplayProductDetailsPage/ThemeID.850300/productID.249982800 Endret 4. juni 2012 av Jekay Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 tror dere det blir noe forskjell på soldatene fra de forskjellige landene i medal of honor? hadde vært kult hvis det var noe som skilte de fra hverandre bortsett fra hvor de er fra Bør vel være forskjell både på utstyr og spesialiteter. Lenke til kommentar
Arn_Thor Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Premium koster det samme som spillet kostet, fantastisk. Edit: Hvis det inkluderer alle 4 DLCene blir det selvfølgelig en annen sak. På Battlelog står det "All expansion packs + 2 weeks early access" Om det stemmer er det 20 nye kart (inkl. de 4 i Karkand), over 20 nye våpen og over 10 nye kjøretøy. + masse snacks. Det er faktisk en nokså utmerket deal tenker jeg. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg likte når UFC sto opp for seg selv og sa "FUCK you EA!" Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Premium koster det samme som spillet kostet, fantastisk. Edit: Hvis det inkluderer alle 4 DLCene blir det selvfølgelig en annen sak. På Battlelog står det "All expansion packs + 2 weeks early access" Om det stemmer er det 20 nye kart (inkl. de 4 i Karkand), over 20 nye våpen og over 10 nye kjøretøy. + masse snacks. Det er faktisk en nokså utmerket deal tenker jeg. Ja jeg bet det i meg i editen, det er selvfølgelig mye mer enn man får til samme pris andre steder. Er bare å se på FIFA 12 sin EM-pakke, mest bortkastede 150 kronene i mitt liv, og jeg er en FIFA-spiller,så det sier litt. Endret 4. juni 2012 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Vil ha et nytt Burnout, ikke NFS! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Det der er stemmen til gamle Prophet..................... Liker ikke dette. Endret 4. juni 2012 av Argoniel Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Så kort show, og ikke ett pip om TSW? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hva var SWTOR-nyhetene? Jeg kom inn etter det Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Æsj, irriterer meg at Criterion lager nye NFS. Det klarer alt iforhold til grafikk og landskap, men bilfysikk kan de faen ikke. Den derre arcade-bilfysikken deres kan dra til helvete, jeg hater den og den ødelegger hele spillet. Og det som ser ut til å være et nok et linært Crysis imponerte heller ikke nevneverdig, ser ut som et nytt Crysis 2. 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hva var SWTOR-nyhetene? Jeg kom inn etter det Snakket om kommende features osv . Jeg som spiller det daglig så dette blir bra! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Skuffende konferanse fra EA, men de har vel flesteparten av studioene på next-gen prosjekter allerede. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Crysis3, Medal of Honor og det nye Sim City så faktisk veldig bra ut. EDIT: Og ikek minst Dead Space3 som så helt forbanna sykt ut...gleder meg! Endret 4. juni 2012 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå