Gå til innhold

Kjøp av subwoofer (SVS PB12)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderer da kjøp av subwooferen SVS PB12 til 3000. Er denne veldig mye bedre enn XTZ W10.16, da spesielt med tanke på musikk? Såpass at den er bedre å kjøpe brukt enn en ny XTZ? Noen som har erfaring med sammenligning av disse to? Dypbass er viktig, men det er minst like viktig at den spiller like godt/bedre enn XTZ i resten av frekvensregisteret.

Setter stor pris på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke noen erfaring med SVS PB12, men XTZ er ganske gode på musikk, men bedre til musikk da den spiller høyere på lavere frekvens pga bassport som gjør at man får lengre group delay enn hva man vanligvis gjør med lukket kasse.

Mvh Faller

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg skal også gå til innkjøp av sub, men etter mye lesing og anbefalinger så går jeg for XTZ 99 W10.16. Har en svoger som har samme sub, men med 8" element og selv den spiller bra :) Hvis du leser en del tester så ser du at XZT kommer svært bra ut...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmmz. Låner tråden littegrann for å finne en sub :)

Jeg har et anlegg bestående av lektor 3 høyttalere og en harman kardon 980.

Har sett på xtz 99 w10.16. Men har ikke mye peiling, så mitt spm. er om det passer sammen. Og hvordan jeg evnt. kobler det sammen.

Hk980: http://www.google.no/search?tbm=isch&source=mog&hl=no&gl=no&tab=wi&q=harman%20kardon%20980&sa=N&biw=480&bih=320#i=9

Endret av lumfong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...