Gå til innhold

Hvordan få en god avtale med Canal Digital?

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag Canal Digital (tv og internett) i leiligheten vi leier (i borettslag, så kabel-abonnementet er litt spesielt), men skal flytte om en måned. Hva er beste måten å få en god deal med dem på når jeg flytter? Canal Digital er jo kjente for å gi veldige gode betingelser til nye kunder, men lite til de eksisterende. Er jeg nødt til å si opp abonnementet jeg har og vente på at de tilbyr meg en bedre pris?

Jeg betaler i dag 359,- for Super-internett (12/5mbps) og Grunnpakken med dekoder. Men kabel er jo egentlig inkludert i borettslaget, så det er derfor en skjult kostnad jeg ikke ser her. På tlf sa CD at jeg vil komme på ca 690,- når jeg flytter, noe jeg syns var et stort hopp...

Endret av NoviKaNa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hm, det jeg var redd for. Men hva er vel egentlig alternativet? RiksTV? Er ikke det noe møkk? Parabol er uaktuelt, hvertfall. Og Altibox er ikke tilgjengelig.

Vi kjører nett fra get, gjennom coax'en. Vi hadde først bare tv fra get, og nettverk fra annen leverandør. Så fikk vi tulbud om nettverk i tillegg for 150 ekstra i måneden. 70/10 som er en dugelig hastighet, dog litt ustabil linje

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hm, det jeg var redd for. Men hva er vel egentlig alternativet? RiksTV? Er ikke det noe møkk? Parabol er uaktuelt, hvertfall. Og Altibox er ikke tilgjengelig.

For all del, ikke bestill Riks-TV. Maken til ustabil, overpriset møkk skal du se lenge etter. Slutten av bindingstida mi kan ikke komme fort nok for min del.

Det er ikke helt sikkert at du trenger å bytte leverandør, men du bør ringe Canal Digital og si opp. Det er gjerne når kunden har en fot ut døra at de kommer med et godt tilbud.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Takk for innspill!

Jeg ringte Canal Digital og flyttet abonnementet, siden det ikke var noen andre alternativer i området. Men linjen ble brutt mens jeg snakket med en kar, og når jeg da ringte tilbake traff jeg på ei som kunne gi meg et langt bedre tilbud (HD-PVR for 990,-, ingen etablering/flytte-utgifter, ingen bindingstid). Så da ordnet det seg! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...