Tesio Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 En venn av meg skal kjøpe en ny laptop, og i forbindelse med det lurer jeg på hvilket selskap som lager de "beste" laptopene? Jeg har en Asus som jeg er storfornøyd med, og det er det jeg skal se på i utgangspunktet, men jeg har hørt at Samsung har mange bra maskiner. Toshiba har som regel fine maskiner, men byggekvaliteten er vel ikke særlig utmerket, har jeg hørt. Hvem mener dere lager de beste laptopene? Både specs og byggekvalitet.. Takk! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Virker som Asus lager meget gode laptoper for tiden, og det er også Asus Hardware.no anbefaler mest. http://www.hardware.no/artikler/disse-10-baerbare-pc-ene-er-hetest-na/109691 Lenke til kommentar
Tesio Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Hvordan er Acer? Driver og sjekker litt her og der, og ser at Acer blant annet har bedre skjermkort på sine bærbare.. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Acer er shit. Hold deg langt unna dem. Asus, Toshiba og Samsung har alle gode modeller. Vent litt med å kjøpe så kommer GT640M skjermkortene på markedet. Endret 4. juni 2012 av eleNef Lenke til kommentar
thomit Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det kommer mye an på prisen. Billige maskiner er som oftest også "billige" når det gjelder material- og byggekvalitet. Har ikke så mye med merkenavn å gjøre, som sådan. F.eks. har HP en serie billige maskiner som historisk sett ikke har fått de beste karakterene når det gjelder holdbarhet de siste årene, samtidig som de har en mye mer kostbar og forseggjort serie som hører til helt i den andre enden av kvalitetsskalaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå