Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Testikkel ubehag ellerno..

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen.

Har fått et lite problem som jeg ikke greier og finne noen løsning på.

På lørdag var jeg og noen venner ute og spilte litt fotball.. Ble ganske hardt for seg osv ut av det. Så på kvelden så kjente jeg litt små smerte i høyre testikkel sån når jeg beveger meg litt for mye eller noe sånt..

Men det gikk over på søndag, skjente ikke noe i hele tatt den dagen.. Så trudde det ikke var noe spess.

Men idag så har det kommet tilbake, ikke ren smerte men er litt mer ubehag der nede.. Nesten så det ikke kjennes.. Men er litt rart. Jeg har ikke sett noen stor forskjell der nede. ser ikke ut til og være så veldig hoven eller noe sånt..

Men for og være på den sikre siden så bare spør jeg her..

Noen som har noen tips eller trur det er noe farlig? Jeg tenkte at jeg bare hadde fått klemt litt eller noesånt når vi spilte.. Spilte veldig hardt med harde skudd osv.. Så det vil kanskje gå over etter en stund.

Btw, er i en alder av 16 år. Anonym poster: c1e641bdf6e206ba48cba236691f3372

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjekket den siden. Funnet ut at det mest sansynnelig er blitt litt klem etter vi har spilt fotball.. Eller så er det pga lysken at jeg strakk den veldig noe som kan føre til ubehag nedenunder..

Er liksom ingen smerter i hele tatt.. Føler det bare inne mellom. Skjenner ikke smerte eller noe når jeg tar på den.. Så enten er det helt oppspin oppe i toppen eller så ja.. Skal se ann litt noen dager.. Skjer det ikke noe tar jeg snakk med far også får vi tatt en tur til legevakten eller lege..

Bare og komme med flere inspill. Anonym poster: c1e641bdf6e206ba48cba236691f3372

Lenke til kommentar

Okey.. det har nesten gått en uke nå siden jeg fikk dette ..

Det flytta seg over til venstre side og føltes Og være midt mellom testikkel Og penis. Ikke smærte men mer en ildring. Som Ikke kjentes når jeg drev Med noen form for aktivitet kjentes bare når jeg satt Og gjore noe som film Meg til Og føle om jeg hadde vondt eller ei. Nå føles det litt som en ømhet rett under penis ved siden av testikkelen. Aner ikke hva det er men føles som det bare er Meg som trur jeg har smerte og ikke noe mer etter den første dagen hvor jeg fikk sånn smått vondt vis jeg gikk I bevegelse raskt. Mest sansynelig en smell etter fotball.

Vurdere og gå til lege imorra vis jeg fortsatt kjenner noe for og finne ut av det.. har ikke noen smerter. Bare en liten ildering når jeg först tenker på det..

Trur dere?

Anonym poster: c1e641bdf6e206ba48cba236691f3372

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...