Magnar Bruvik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Portrett av ein blome. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Enkelt og fint bilde med flotte fargetoner! 4'er! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 På blomster er du en konge Magnar fatter ikke hvordan du har slik kontroll på dybdeskarpheten..du har jo ikke nevneverdig lave blenderåpninger heller..fortell om du vil.. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Takkar for fine tilbakemeldingar-det er hyggeleg. Når det gjeld bileter av blomar er det for min del mykje prøving og feiling. 1. Leitar fram eit lovande motiv. Ryddar rundt blomen - på sidene og spesielt området bak motivet. Det er viktig å ha litt avstand frå blomen til bakgrunnen slik at ein har litt å gå på når det gjeld blendarvalg. 2. Synes det er ein fordel å nytta objektiv med zoom opp mot 200 mm. Nyttar ofte maksimal zoom då dette ofte gjev ein rolegare bakgrunn. 3. Når det gjeld blendarvalg byrjar eg vanlegvis 2-3 trinn over største blendaropning og jobbar meg gradvis mot mindre opning (f11). Suplerer med eksponeringskompensasjon etter behov. 4. ISO varierer frå 200-400. 5. Benyttar stativ, fjernutløysar og låst spegel. 6. Etterbehandling i lightroom 4. Må understreka at dette er det sikkert mange som veit meir om enn underteikna. Med venleg helsing glad amatør. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Tusen takk for svar kjære amatør..ga meg selv mye lærdom :-) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Vakkert! Nydelige fargesjatteringer.Enkelt og stilrent. De buskete knoppene gir liv og forsterker bildet. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det er meget flot og skarpt, med fine farver og baggrund. Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Vakkert spennende å se hvordan du jobber med makro i kommentaren du har gitt Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Tusen takk for alle tilbakemeldingane på biletet mitt. Magnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg