Fruitdealer Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Er ikke sikker på om dett er rett sted å poste men si ifra. jeg fikk meg jobbe (for en god stund siden) men jeg har en Gaming PC som jeg vil selge, siden jeg har ikke tid til å spille når jeg kommer hjem fra jobb, den er i god stand og kjører alle spill på full grafikk, uansett dere kan se på denne kanskje =) http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=35300103 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Salg er nok ikke lov på forumet. Og jeg tviler på at den er verdt så mye penger. Jeg er helt sikker på at du får bedre nytt til damme pris i dag. Lenke til kommentar
Tretsy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 kostet den der i det hele tatt 15 k når den ble kjøpt... Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Prøv for halvparten av prisen, så får du KANSKJE solgt den Lenke til kommentar
TurtleFred Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 volsomt med negativitet av dei i det siste da :O Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 volsomt med negativitet av dei i det siste da :O Det er ikke negativt å si sannheten, verdien på en pc synker med en gang du har brukt den. 1 Lenke til kommentar
TurtleFred Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 volsomt med negativitet av dei i det siste da :O Det er ikke negativt å si sannheten, verdien på en pc synker med en gang du har brukt den. referer også til andre innlegg han har gjort i dag... "volsomt med negativitet av dei i det siste da" Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 15000,- er nok for mye. Prøv med 7500,- i første omgang. Er forsatt litt mye men man vet aldri med nordmenn Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 15000kr for en 8mnd gammel maskin????? :rofl: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå