tomacro Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hei Er det en mindre type sim kort som er i denne telefonen? Jeg får jo fader meg ikke inn simkortet i denne tlf noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Bare å bestille fra leverandøren din, eller høre hos nærmeste butikk som fører mobiltelefoner. Skal ikke koste deg noe å ordne et mikro-sim :-) Lenke til kommentar
tomacro Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Hei Jeg har onecall,tror du det funker å bestille dette via butikk ? butikken her jeg bor er stengt,så tenkte kanskje å høre her Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Vil regne med at det fungerer, hvilke butikk-kjede er det snakk om? Lenke til kommentar
darket Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 ta det via onecall.no, går på etpar dager tror ikke vanlig telebutikker har onecall abb\microsim over disk? Lenke til kommentar
tomacro Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 expert jeg snakket akkurat med sentralen,de støttet visst ikke onecall.. fader altså, kjenner jeg blir sur her nå. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Går fint og klippe selv om man har brukt en saks før. Klart, en god saks gjør jobben enklere. http://www.youtube.com/watch?v=LebM5624Zfk Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Kan bekrefte at metoden med saks fungerer. Bare husk å dobbeltsjekke at du klipper riktig. Lenke til kommentar
Fredelig Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 De aller fleste mobilselskaper lar deg bestille nytt SIM-kort på deres hjemmesider Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Derfor jeg holder er unna onecall og slike kjeder da man ikke får simkort eller service over disk. Har jo selskaper som har butikk med samme priser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå