Zeeza Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Meg og en kamerat skal i 20årsdag til en venninne på lørdag. Hun har sagt at hun ønsker seg "noe fint", så vi har prøvd å komme på noe lurt der. Forrige gang hun sa det ga vi henne en t-skjorte med et bilde av oss i bar overkropp på, men denne gangen må vi finne på noe nytt. Vi har vurdert å ta en gipsavstøpning av fjesene våre og lage en slags skulptur ut av det, som en byste. Noen som har noe erfaring med dette? Om det er lett eller vanskelig, hvor man får det man trenger og en eventuell pris Hvis noen har noen andre idéer er det bare å komme med dem. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det er hverken dyrt eller vanskelig. Man må mest gidde Her er et googlesøk med relevante treff og et bildesøk for ideer. Skal dere lage en byste eller lignende i størrelse/masse så er det greit å lage rammen/reisverket i netting og ståltråd slik at denne blir hul. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg har ikke drevet med dette selv, men har hørt at gips blir temmelig varmt. Så varmt at det er fare for brannsår. Vær forsiktig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Jeg har ikke drevet med dette selv, men har hørt at gips blir temmelig varmt. Så varmt at det er fare for brannsår. Vær forsiktig. Ingen fare med det... Har blitt tatt avstøpning av noen ganger, blir ikke merkbart varmt. Dette har vært vanlig gips man bruker når man har brukket benet og slik, kommer på sånne ruller. Bare husk å ta vaselin eller noe slikt i ansiktet, spesiellet mye der det er hår, ellers blir hårene antagelig med ut og det er ikke behagelig. Endret 4. juni 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Zeeza Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Takker for svar Skal poste resultat hvis vi bruker idéen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Legg merke til at jeg rettet litt på tråden min pga ubrukelig auto"korrektur" på ipad. Bruk vaselin eller noe slikt i ansiktet. Poster på nytt for å være sikker på at du får det med deg, ellers kommer du til å dra av deg halve ansiktet når du prøver å ta av maska... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Vi har vurdert å ta en gipsavstøpning av fjesene våre og lage en slags skulptur ut av det, som en byste. Denne må du lenger ut på landet med. Her er produktet du leter etter. Lenke til kommentar
Zeeza Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Vi har vurdert å ta en gipsavstøpning av fjesene våre og lage en slags skulptur ut av det, som en byste. Denne må du lenger ut på landet med. Her er produktet du leter etter. Haha.. Var ikke så dumt alternativ det nei Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Se for deg ansiktsuttrykket når hun åpner pakken og finner avstøpning av tøysemarkene til begge kompisene sine. Hvis hun ikke tar hintet da, må dere finne en ny venninne. Hvis dere er ekstra kule, så kan dere lage begge avstøpingene samtidig og sette dem kant i kant. Da har du plutselig en dobbel-dildo, og hun kan kose seg med den av dere hun vil, når hun vil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå