mhagen Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hei! Noen som har erfaringer med LaCie eksterne HD'er. Skal ha en stooor disk, men vet ikke helt om jeg tør stole på maxtor... Har hørt noen skumle historier der :-? MH Lenke til kommentar
nepse Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Har selv kjøpt en 120 GB ekstern FW disk. Denne fungerer utmerket. Vet også at LaCie har en 500 GB ekstern disk. Da er det satt sammen 2 stk 250 GB disker i kabinettet. Disse sees som et volum av maskinen. Utrolig rask sak. Flytter teoretisk ca 55 mb pr sek. Kjenner importøren av diskene, og kan fortelle at det faktisk er utrolig lite tull med diskene. Det selges MYE LaCie til proffe Macbrukere. Lurer du på noe mer, så kan du jo ta kontakt. Espen Brustad [email protected] Lenke til kommentar
nepse Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hor selges disse? Se over. Drop en mail til meg, så skal vi se om ikke ting ordner seg. Mer info på www.lacie.com Espen Lenke til kommentar
ponke Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hor selges disse? De selges bl.a. av Apple Norge. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå