Terje Solfugl Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jøss, er det sånn jeg ser ut ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Nimmmiin for en styggpen liten sak! Artig komp med dertil veldig bra tittel! Veeldig gode detaljer i full størrelse! Flink igjen du, fuglemannenen! Strøken 5'er! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Tusen hjertelig takk Svein du har jammen sans for stort, men også for det som er lite.. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Flott positur på fugl..her får vi virkelig sett ett fargesprakene hode;) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Så godt at dere ser ! jeg blir oppriktig glad når mennesker SER ! Tusen takk Jan Erik . Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Oj-oj-ojjj - ja, det må ha vært litt av et sjokk! Veldig sjarmerende og godt utført bilde. Endret 4. juni 2012 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Ja, ikke sant..de gode kyllingene jeg følger opp daglig blir til voksne vesener altfor raskt..tusen takk for at du ser Astrid . Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Flott motiv med god teknisk utførelse. veldig bra! Ps! takk for kommentar på biletet mitt. ( La ut ei lita "oppskrift" på blomsterfoto slik eg gjer det.) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Meget seerverdigt i stort av hode,litt av en mangfold i naturen. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Skikkelig nydelig liten krabat og en flott historie Lenke til kommentar
morphling71 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Tror at den som skrev eventyret om den stygge andungen ikke har sett sothøne unger. Helt utrolig at denne fyren en dag blir til en sort høne med hvit panne og nebb. Flott bilde igjen. Gratulerer. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Festlig og treffende tittel. Som regel er de små nøstene mer sjarmerende enn de voksne i fugleverdenen, men er ikke ærlig om jeg sier denne er pen. Bildet derimot er av topp klasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg