MrLuni Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Gadd ikke lese gjennom 3 sider så jeg spør bare Har faktisk lurt på dette.. Hvordan ser kjønnsorganet ut og "fungerer" det faktisk som det motsatte kjønn?! Hadde vært supert med bilder. Er ikke homo eller crossdresser eller noe, bare en nysgjerrig person Lenke til kommentar
krix Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 Gadd ikke lese gjennom 3 sider så jeg spør bare Har faktisk lurt på dette.. Hvordan ser kjønnsorganet ut og "fungerer" det faktisk som det motsatte kjønn?! Hadde vært supert med bilder. Er ikke homo eller crossdresser eller noe, bare en nysgjerrig person Eller du er bare lat? Har ikke fått mye informasjon om det første du lurer på, men... det er 15 bilder av meg på bloggen:) ( og mer imorgen) <3 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Er egentlig bare nysgjerrig på hvordan kjønnet ser ut etter operasjoner. Både hos damer og men. Lenke til kommentar
krix Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Er egentlig bare nysgjerrig på hvordan kjønnet ser ut etter operasjoner. Både hos damer og men. Spørs om det er innenlands eller utenlands. Mye spiller inn om man tar noe vedsidenav ogv. Lenke til kommentar
krix Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 om man tar andre operasjoner. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 http://ai.eecs.umich.edu/people/conway/TS/SRS.html Etter det jeg forventet så ser det faktisk veldig bra ut! Skal du gjøre dette? Lenke til kommentar
krix Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 http://ai.eecs.umich...way/TS/SRS.html Etter det jeg forventet så ser det faktisk veldig bra ut! Skal du gjøre dette? yes Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 jøss spennende! Når ska du starte alt sammen? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Feberen har tatt overhånd merker jeg.. Tror ikke dette før jeg ser det Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Er bare å få en platekontrakt og late som du ikke bryr deg om sex... Jeg tror enda ikke på dette, bloggen overbeviser ikke selv om den er oppdatert på sett og vis... Lenke til kommentar
krix Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Er bare å få en platekontrakt og late som du ikke bryr deg om sex... Jeg tror enda ikke på dette, bloggen overbeviser ikke selv om den er oppdatert på sett og vis... Bare vente å se da? Feberen har tatt overhånd merker jeg.. Tror ikke dette før jeg ser det vent å se:) Lenke til kommentar
krix Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Ingen som lurer på noe? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Kanskje dette ikke er et så kontroversielt tema lengre? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Om du gjennomfører det så blir nok en del spørsmål! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Vil du ved en operasjon, kunne nyte sex? Eller blir det bare utseendemessig forandring? Klarer ikke se for meg at man klarer å endre alt det der nede. Det er jo utrolig mye nerver og styr og stell f.eks. Eller har jeg misforstått - handler det om å fysisk føle seg som det man mentalt er? Anonym poster: 6cb2b1dd867e50fc5c2eea153d3f80a5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg