DetFinnesAllerede Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Bloggen din er sikkert gøy den sånn rent bortsett fra at serveren den ligger på har krasjet eller slikt, uansett så er det ingenting som forhindrer deg i å svare på spørsmål her i dette forumet hvis det viktigste for deg faktisk er å svare på spørsmål snarere enn å fiske etter oppmerksomhet til en eller annen mer eller mindre informativ blogg. Det er selvfølgelig opptil din vurdering å ta dine egne valg. Hvor gammel er du forresten? Lenke til kommentar
krix Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Bloggen din er sikkert gøy den sånn rent bortsett fra at serveren den ligger på har krasjet eller slikt, uansett så er det ingenting som forhindrer deg i å svare på spørsmål her i dette forumet hvis det viktigste for deg faktisk er å svare på spørsmål snarere enn å fiske etter oppmerksomhet til en eller annen mer eller mindre informativ blogg. Det er selvfølgelig opptil din vurdering å ta dine egne valg. Hvor gammel er du forresten? jeg er 17 år gammel. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg tror ikke på deg... Jeg tror dette er et sprell for oppmerksomhet. Du burde prate med foreldrene dine eller noen andre du stoler på om det er noe du er usikker på... 1 Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Litt enig med han over her. Virker som om du nyter å få oppmerksomhet rundt dette. Du burde kanskje tenke deg godt om, vente til du blir litt eldre så du får modnet litt i hodet før du gjør noe drastisk. 17 år er ikke mye når det kommer til sex. Lenke til kommentar
krix Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Litt enig med han over her. Virker som om du nyter å få oppmerksomhet rundt dette. Du burde kanskje tenke deg godt om, vente til du blir litt eldre så du får modnet litt i hodet før du gjør noe drastisk. 17 år er ikke mye når det kommer til sex. kanskje det, men psykologen sa det var på tide at jeg snakket om det, og fant ut en måte å få ut følsene mine på.. Jeg tror ikke på deg... Jeg tror dette er et sprell for oppmerksomhet. Du burde prate med foreldrene dine eller noen andre du stoler på om det er noe du er usikker på... Neivell, da tror du ikke på meg da;) synd for deg ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) La oss ta gutten på alvor, inntil det motsatte er grundig bevist. Vi skal ikke legge sten til byrden, når folk sier de er ærlige og har en god mening med det de gjør. Hvis han trenger påfyll av aksept fra omgivelsene for å føle seg bedre - så er det det vi som omtenksomme mennesker bør gi ham. Hvis det viser seg at han tuller med oss, er det også til å leve med, fordi det var ikke oss han gjorde til duster, det var seg selv. Så, stå på ts! Endret 8. juni 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
krix Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 La oss ta gutten på alvor, inntil det motsatte er grundig bevist. Vi skal ikke legge sten til byrden, når folk sier de er ærlige og har en god mening med det de gjør. Hvis han trenger påfyll av aksept fra omgivelsene for å føle seg bedre - så er det det vi som omtenksomme mennesker bør gi ham. Hvis det viser seg at han tuller med oss, er det også til å leve med, fordi det var ikke oss han gjorde til duster, det var seg selv. Så, stå på ts! Tusen takk skal du ha;) Lenke til kommentar
krix Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 uansett så er det ingenting som forhindrer deg i å svare på spørsmål her i dette forumet hvis det viktigste for deg faktisk er å svare på spørsmål snarere enn å fiske etter oppmerksomhet til en eller annen mer eller mindre informativ blogg. er ærlig jeg Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg står for det jeg skrev, dette er tredje bumpen din på kort tid. Jeg klager ikke på at du bumper, men det underbygger min påstand om ett oppmerksomhetsønske... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Har et spørsmål til deg... Håper det går greit jeg stiller det her Har lest litt på bloggen din, og har full respekt for dine følelser og slikt. Spørsmålet mitt er bare; du sier du ønsker å bli jente, men det ser ikke ut på bildet av deg på bloggen din at du kler deg som en? De fleste av de jeg har fått pratet og lest innlegg av kler seg i kvinneklær og lever som transvesitter. Hvorfor gjør ikke du det? (jeg tør ikke selv, men står heller ikke fram). Siden du er såpass åpen om dette, så lurer jeg. Stå på, og lykke til videre! Anonym poster: 95ed9afafc6652e767777eb662e7eafa Anonym poster: 95ed9afafc6652e767777eb662e7eafa Lenke til kommentar
Utah Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Litt enig med han over her. Virker som om du nyter å få oppmerksomhet rundt dette. Du burde kanskje tenke deg godt om, vente til du blir litt eldre så du får modnet litt i hodet før du gjør noe drastisk. 17 år er ikke mye når det kommer til sex. kanskje det, men psykologen sa det var på tide at jeg snakket om det, og fant ut en måte å få ut følsene mine på.. Jeg tror ikke på deg... Jeg tror dette er et sprell for oppmerksomhet. Du burde prate med foreldrene dine eller noen andre du stoler på om det er noe du er usikker på... Neivell, da tror du ikke på meg da;) synd for deg ^^ Hvorfor er det synd for han? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Så du kan ikke operere eller noe? ikke middel greier gjennomsnittsalderen for en slik opperasjon er 21 år:) Du kan ta kjønnshormoner. Lenke til kommentar
krix Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Har et spørsmål til deg... Håper det går greit jeg stiller det her Har lest litt på bloggen din, og har full respekt for dine følelser og slikt. Spørsmålet mitt er bare; du sier du ønsker å bli jente, men det ser ikke ut på bildet av deg på bloggen din at du kler deg som en? De fleste av de jeg har fått pratet og lest innlegg av kler seg i kvinneklær og lever som transvesitter. Hvorfor gjør ikke du det? (jeg tør ikke selv, men står heller ikke fram). Siden du er såpass åpen om dette, så lurer jeg. Stå på, og lykke til videre! Anonym poster: 95ed9afafc6652e767777eb662e7eafa Anonym poster: 95ed9afafc6652e767777eb662e7eafa Godt spørsmål, har ikke kommet så langt enda , men sinnsykt bra spørsmål_ klassen min fikk såvidt vite det for et par dager siden, og tokk det faktisk veldig greit, tror jeg legger ut noen bilder av det når jeg har fått bedre selvtillit. Litt enig med han over her. Virker som om du nyter å få oppmerksomhet rundt dette. Du burde kanskje tenke deg godt om, vente til du blir litt eldre så du får modnet litt i hodet før du gjør noe drastisk. 17 år er ikke mye når det kommer til sex. kanskje det, men psykologen sa det var på tide at jeg snakket om det, og fant ut en måte å få ut følsene mine på.. Jeg tror ikke på deg... Jeg tror dette er et sprell for oppmerksomhet. Du burde prate med foreldrene dine eller noen andre du stoler på om det er noe du er usikker på... Neivell, da tror du ikke på meg da;) synd for deg ^^ Hvorfor er det synd for han? Hvis han ikke tror meg, så er det synd for han:). seffølgelig vil jeg at folk skal se bloggen, men prøver også å være en del av å ta temaet vekk fra tabu- listen. Så du kan ikke operere eller noe? ikke middel greier gjennomsnittsalderen for en slik opperasjon er 21 år:) Du kan ta kjønnshormoner. joda.... Endret 11. juni 2012 av krix Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hvis ts ønsker å snakke utdypende om saken - synes jeg at han må være mer utfyllende i besvarelsene. Lenke til kommentar
krix Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Hvis ts ønsker å snakke utdypende om saken - synes jeg at han må være mer utfyllende i besvarelsene. oki Det er lagt ut video Endret 12. juni 2012 av krix Lenke til kommentar
krix Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 La nettopp ut et sammendrag http://mysecretliiife.blogg.no/1339602380_kort_sammendrag.html Lenke til kommentar
krix Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Har lagt ut bilder også nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg