Blu-Boss Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hallo, Prøvde å logge inn på psn for 1 uke siden.....fikk da beskjed om vedlikehold og kom derfor ikke inn. Nå får jeg oppdatere passord feil og time out feilmelding.......bare på min ps3 som det er problemer med? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Selv har jeg ikke opplevd noen problemer med å logge inn på psn i dag eller i det siste. Dersom du får opp feilmeldingen med en kode eller et tall kan det være et forsøk å søke på dette. Type Error "insert random number". Du vil ofte finne både løsninger og andre i samme situasjon. Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Selv har jeg ikke opplevd noen problemer med å logge inn på psn i dag eller i det siste. Dersom du får opp feilmeldingen med en kode eller et tall kan det være et forsøk å søke på dette. Type Error "insert random number". Du vil ofte finne både løsninger og andre i samme situasjon. Fikk logga inn i dag så da var jeg vel bare ekstremt uheldig med timingen på de tidene jeg prøvde¨å logge inn på tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå