settings Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 nei, ikke slett denne plz. jeg venter enda reaksjonen fra brodern din Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Hehehe, den blir i så fall under famile og barn seksjonen Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 kom igjen da, vi hjalp deg, vi krever mottjeneste REAKSJON, NÅ! 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Eg vil også følge med for å se om mer uskyldig maskinvare må bøte med livet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Har han kommet hjem? Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Nei, er skikkelig dårlig til å lyve så tror jeg stikker ut av huset Er ingen andre her nå, og han kommer garantert til å spørre meg om hjelp Endret 4. juni 2012 av Panny60 Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Bawk bawk, hahaha. Hadde ikke hatt noen problemer med det, er kind off kylling allerede stikker hjemmefra til høsten! Resten av folka får kjøre sitt eget løp Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Det må ikke påføres noen ytre skader, for det skal helst se ut som om den har tatt kvelden av seg selv. Lukter forsikringssvindel lang vei! Endret 4. juni 2012 av Slutsky Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Det må ikke påføres noen ytre skader, for det skal helst se ut som om den har tatt kvelden av seg selv. Lukter forsikringssvindel lang vei! HAHAHAHAHA, nei det er ikke forsikringssvindel, hadde nok ikke fått så mye igjen for en 2 år gammel pc Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 I am monitoring this thread 3 Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Det må ikke påføres noen ytre skader, for det skal helst se ut som om den har tatt kvelden av seg selv. Lukter forsikringssvindel lang vei! HAHAHAHAHA, nei det er ikke forsikringssvindel, hadde nok ikke fått så mye igjen for en 2 år gammel pc Du hadde ikke fått så mye penger nei, men du ville fått ny PC dersom det gikk som reklamasjonssak/dekkes av garantien. Du ender i slike saker ofte opp med en bedre PC enn den ødelagte, fordi den dårligste PCen på markedet er bedre enn den du kjøpte for 2 år siden. EDIT: hvis det ikke lønner seg å reparere selvsagt. Endret 4. juni 2012 av Slutsky Lenke til kommentar
Avalor Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 EDIT: hvis det ikke lønner seg å reparere selvsagt. Tror nok de ville bytta ut et par defekte rambrikker framfor å gi han en ny pc ja:p Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 kommer det noen reaksjon snart? ellers sporer jeg opp bror di og forteller hva du har gjort. 4 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Løsningen er vel ikke å herje med PC n men heller oppsøke familieterapi... Lenke til kommentar
pstub Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nå tror jeg vi er VELDIG mange som venter spent på en oppdatering på hvordan broren din taklet denne lille sabotasjen... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Eg TROR at "løsningen" ble avslørt, aggresjonen uteble ikke(til tross for ønsketenkning) og mer maskinvare måtte lide pga gårsdagens ugjerninger. Og sannsynligvis ble ikke akkurat stemningen eller dialogen bedre i huset. Men en oppdatering hadde vært artig. Om enn via en kamerat sin PC eller annen lånt maskin. 3 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Fantastisk tråd *hente cola og popcorn til fortsettelsen* 2 Lenke til kommentar
Wiztard Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Svaret lar vente på seg...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå