Gå til innhold

[Løst] Ødelegge datamaskin


Anbefalte innlegg

Ikke ta så drastiske tiltak.

Holder lenge med enkle tiltak.

Ikke ødelegg mer enn du trenger, det blir for dumt ;)

 

 

EDIT: Helt enig med nomore over.

 

Tror han har peiling på bios, han har i hvertfall snakket med meg om det angående klokking av pc'n. Dessuten har han venner som kan hjelpe ham, så det beste er å ødelegge noe som koster penger, for får han ikke fikset det, fordi han har ingen jobb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412453

Om han er over 15 så foreslår jeg å ringe politiet/barnevern, det er bedre enn at han ødelegger for alle.

Er han mobbeoffer? Det høres ut som det kan være en reaksjon på ytre belastning han lar gå utover de han har evne til å hevne seg på.

Lenke til kommentar

Postet ikke innlegget for å snakke om det er riktig eller galt å ødelegge pc'n. Blir litt for lett for dere å si at det er galt når dere ikke har satt dere inn i situasjonen :hm: Men uansett jeg lagde ikke denne tråden for å diskutere broren min, men for å finne ut av hvordan jeg kunne kverke pc'n! :D Og det hjalp, takk for alle svar :D

Lenke til kommentar

Eg har heller ingen interesse av å diskutere broren din med deg om du ikke vil det. Men eg nekter å være passiv når eg ser det utøves blind vold på uskyldig maskinvare. Du er tross alt på maskinvare-delen på et IT-forum nå, og det du planla å gjøre, og gjennomførte, gjør meg vondt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eg har heller ingen interesse av å diskutere broren din med deg om du ikke vil det. Men eg nekter å være passiv når eg ser det utøves blind vold på uskyldig maskinvare. Du er tross alt på maskinvare-delen på et IT-forum nå, og det du planla å gjøre, og gjennomførte, gjør meg vondt.

 

Hehe, skjønner deg godt, hadde noen posta noe lignende på bil eller mcforumet hadde jeg følt det samme ;)

 

Hvordan sletter jeg denne tråden egentlig, eller må det moderatorer til? Er litt paranoid ut av meg, vet aldri plutselig loker broderen rundt på hw forumet her og ser dette :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...