Gå til innhold

Eldste mobilen i DIN skuff?


Anbefalte innlegg

De avanserte telefonene tar over, men jeg er skråsikker på at det er mange der ute som har en god gammel slager liggenes i skuffen!

 

Selv har jeg en Nokia 3310, som kom ut for 12 år siden snart.

Bruker å dra den ut av skuffen for å spille en runde snake i ny og ne..

 

Din eldste telefon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Nokia 2110, kjøpt i juli 1994, til nedsatt pris, 5990. Den er snart gammel nok til å kjøpe øl. Den virker fortsatt men siden den bruker 5V sim-kort kommer jeg ikke på nett.

Lenke til kommentar

Nokia 2110, kjøpt i juli 1994, til nedsatt pris, 5990. Den er snart gammel nok til å kjøpe øl. Den virker fortsatt men siden den bruker 5V sim-kort kommer jeg ikke på nett.

Svært imponerende at den fortsatt fungerer, da kan du nok få solgt den for en del :>
Lenke til kommentar

Nokia 2110, kjøpt i juli 1994, til nedsatt pris, 5990. Den er snart gammel nok til å kjøpe øl. Den virker fortsatt men siden den bruker 5V sim-kort kommer jeg ikke på nett.

 

 

Kommer nok ikke på nett med denne. På 80 og 90 tallet hadde vi Nmt 450 og Nmt 900 nettet.

Disse er erstattet av gsm nettet. Så jeg tror du sliter med å få denne på nett :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Nokia 2110, kjøpt i juli 1994, til nedsatt pris, 5990. Den er snart gammel nok til å kjøpe øl. Den virker fortsatt men siden den bruker 5V sim-kort kommer jeg ikke på nett.

 

 

Kommer nok ikke på nett med denne. På 80 og 90 tallet hadde vi Nmt 450 og Nmt 900 nettet.

Disse er erstattet av gsm nettet. Så jeg tror du sliter med å få denne på nett :)

Det er en GSM900. Problemet er at de aller fleste av dagens simkort er 3V og Nokia'en klarer ikke å lese disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...