Izex Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 FBI mener det er en 18 år gammel gutt som har skrevet MSBlast, men vil frem til arrestasjonen ikke si hvem han er eller hvor i USA han holder til. Planen er å arrestere ham i løpet av dagen i dag http://itavisen.no/art/1301786.html Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 ja ... leste det akkuratt .... bra det .. å få has på han .. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Vi bør vel egentlig si "gratulerer" til den 18 år gamle gutten som blir headhunta, får kremjobb og millionlønn Lenke til kommentar
Magne_ Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jau :-) garantert He'll get hired by IBM in 8 months to work on internet security. http://slashdot.org/comments.pl?sid=76537&cid=6822211 Lenke til kommentar
Izex Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Fin søknad ja, spre virus verden over og få jobb og lønn som F for det, noe så sinnsykt urettferdig. Det er bare å dette i gang, noen som blir med og hacker windows update serveren? Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 FBI mener det er en 18 år gammel gutt som har skrevet MSBlast, men vil frem til arrestasjonen ikke si hvem han er eller hvor i USA han holder til. Planen er å arrestere ham i løpet av dagen i daghttp://itavisen.no/art/1301786.html tss, han slipper sikkert unna btw, vi leser nyheter vi andre og, så vi vet det alt... Trenger sikkert ikke poste det her når det er hovedoppslag på de fleste større avisen (online) Lenke til kommentar
Izex Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Ja greit, skal slutte å poste...tok det bare opp så det kunne prates litt om siden det har vært en ganske stor sak :-? Lenke til kommentar
Truman Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 btw, vi leser nyheter vi andre og, så vi vet det alt... Trenger sikkert ikke poste det her når det er hovedoppslag på de fleste større avisen (online) vel.. jeg leste det nå først her! ingen grunn til ikke å poste sånne ting synes nå jeg.. ikke alle som har stålkontroll på alle nettavisene til enhver tid. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 han må jo være ganske smart for å få til et sånn virus, hadde han enda brukt det til no bra fra starten Lenke til kommentar
EggeN Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Han brukte det jo til noe delvis bra.. Han gjorde folk oppmerksom på feilene og manglene i Microsoft Windows.. Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 BushnellSkrevet: 29 Aug 2003 21:24 Tittel: han må jo være ganske smart for å få til et sånn virus, hadde han enda brukt det til no bra fra starten Hvis han hadde brukt det til no bra fra starten ville han sikkert ikke ha blitt lagt merke til. Det er vanskelig nok å faktisk få muligheter til å vise seg frem. Det er bare først når en gjør noe dævelskap som gjør at folk legger merke til fyren. Ikke at jeg synes det var bra, men d var bare en tanke.... Lenke til kommentar
Lorents Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Humm... No trur eg eg veit korleis eg skall skaffe meg jobb :wink: Lenke til kommentar
chma Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Vi bør vel egentlig si "gratulerer" til den 18 år gamle gutten som blir headhunta, får kremjobb og millionlønn spørsmålet er hvor mange år i buret han får eller om han får så store bøter og blir saksøkt for så mye at han trenger en millon jobb resten av livet for å betale det....fyren fortjener ikke en dritt.... Lenke til kommentar
gixer Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Fint at han blir tatt. Jeg skulle gitt den gutten der en omgang med tresleiva mi! Lenke til kommentar
20prince Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hmm. Det må jeg si som mitt første innlegg. Internett er en sensetiv ting som er (korriger meg hvis feil) Et talerør for alle brukere av Internett og som forventer en hvis standard. Det att enkelte såkaldt (jypplinger) er, eller ute å vite det, planter virus på våre maskiner forteller egentlig om en meget snever tankegang og utmeldelses-trang fra vårt samfunn. Internett må og børr behandles som en baby, og ikke bli belastet med sånne brukere av mediet, som bare tenker på egen profitt. Dette må jeg si er tragisk for den oppvoksende generasjon, som blir innprentet med virus og spam. Nei folkens ta avstand for alt som har med virus og spam å gjøre. Jeg må si til alle som ser denne gutten som en helt, dere har mye å lære. Dette er ikke en ting som en fnyser av og tier om på gutteverelset. Takk Lenke til kommentar
Battone Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg må vel si at denne kommentaren var fetest.. Or SCO will report that he used their proprietary code to do it, ergo everyone infected with the virus will now be sued by SCO for illegally using their code. 8) 8) frahttp://slashdot.org/comments.pl?sid=76537&cid=6822211 Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Internett må og børr behandles som en baby, og ikke bli belastet med sånne brukere av mediet, som bare tenker på egen profitt. Fin tanke. Bare synd at verden ikke er slik Lenke til kommentar
Izex Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Internett er jo hackernes lekeplass hvor trygt er egerntlig internett og nettverk tilkoblet internett om alle setter i gang og slår ned store servere, jeg bare venter på at banker og brønnøysund register lignende plasser skal miste alt hehe...hadde vært litt kult med en total identitets wipeout En dag smeller det nok og det er ikke for å være negativ, men det er sansynelig. Lenke til kommentar
Magne_ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Internett er jo hackernes lekeplass hvor trygt er egerntlig internett og nettverk tilkoblet internett om alle setter i gang og slår ned store servere, jeg bare venter på at banker og brønnøysund register lignende plasser skal miste alt hehe...hadde vært litt kult med en total identitets wipeout En dag smeller det nok og det er ikke for å være negativ, men det er sansynelig. jeg vil nok tro at alle som i hele tatt har litt data å ta vare på kjører backup - og du kan jo virkelig prøve å slette data som ligger på eksterne taper via datasystemet ;-) Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Han gutten t33kid drev å skrøt av bottene sine på IRC, en idiot sa ifra til poltiet og han ble busta. Men han er snill, han lærte meg for første gang å bruke en bot (det var den klassiske sdbotten) . Dere burde forstå at det er hackere som gjør programmene bedre (M$ for exempel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå