cobraclone12 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Hei jeg gikk yrkes linje på videregående og strøk vg2 skriftlig engelsk. Etter tre år tok jeg opp skriftlig engelsk som privatist i Høst 2011, og besto. jeg var ikke elev på noen skole når jeg tok engelsk skriftlig eksamen. Er det sånn at når man ikke er elev på noen skole, og tar opp skriftlig fag som privatist må jeg ta muntlig eksamen for det faget. Selv om jeg har bestått engelsk skriftlig og har standpunkt karakter i engelsk muntlig fra vg 2. Håper noen leser dette og hjelper meg med dette problemet Endret 4. juni 2012 av cobraclone12 Lenke til kommentar
voice- Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Skal gamble på at svaret er nei. Målet ditt er vel vitnemål, og du må ta opp de fagene du strøk på (karakter 1), ikke mer. Med mindre hele systemet er lagt om siden jeg gikk ut. Vil anbefale deg å ta en tur innom resepsjonen/kontoret på din gamle vidregående, de vet nok slikt. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg tror ikke dukan ha en privatistkarakter og en standpunktkarakter i samme fag på vitnemålet, men jeg er ikke sikker. Ta kontakt med Udir, de vet det garantert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå