TST Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Vi videreformidler nattens pressekonferanse. Les hele saken Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Veldig kjekt at vi får se konferansen her via gamer.no. Behagelig å slippe å gå gjennom utallige utenlandske sider for å finne noen som viser i dårlig kvalitet. Forhåpentligvis vil ytesen her være god, og at sendingen ikke kveles av for høy trafikk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kjempe greier dette her! Jeg gleder meg Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Legger meg og står opp igjen når sony kommer, må se The last of us Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 "...I came to the wrong place!" Så utrolig kjedelig introduksjon. Jeg er vel ikke deres publikum. Natta. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 En halvtime inn og de prater fortsatt om tall, 80% av blah blah er online... *gjesp* Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Syns det er bra så langt Selvfølgelig er jo mye vrøvl for å prøve å selge produktet sitt. Er jo slik man markedsfører at folk blir overrasket over det her skjønner jeg ikke. Endret 5. juni 2012 av Akrabra Lenke til kommentar
rammstein123 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 mye bra spill her ja! håper på og se noen bilspill da Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Sett bort ifra Beyond (som jeg forøvrig vil se mye mer av, helst med en gang!) og Last of us, var dette tamme greier fra Sony imo. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Syns det er bra så langt Selvfølgelig er jo mye vrøvl for å prøve å selge produktet sitt. Er jo slik man markedsfører at folk blir overrasket over det her skjønner jeg ikke. Sony burde lært av Microsoft, som for noen år siden sa: "Let's just skip all the dry numbers and show you games!!" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ja, og det var vel akkurat der MS bommet litt i år, spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå