Izex Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 LoL jepp det måtte komme, retro mobil som bare kan ringe og sende SMS, MEN Den har jo lommelykt så da redder den deg i mange situasjoner!?!? http://itavisen.no/art/1301782.html Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Det er jo faktisk den mest geniale mobilen som har kommet på lenge. En mobil uten alle de unødvendige funksjonene som nye ikke symbian telefoner har. Jeg tror jeg skal kjøpe den. Lenke til kommentar
vickers Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Det er jo faktisk den mest geniale mobilen som har kommet på lenge. En mobil uten alle de unødvendige funksjonene som nye ikke symbian telefoner har. Jeg tror jeg skal kjøpe den. Du har rett i det. Men synes 1100 kanskje var vel enkel da. Jeg drømmer om en litt proff tlf uten kamera, synes ikke kamera hører hjemme på en mob tlf. Hvertfall ikke på alle modeller!!!! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Tja, kamera er faktisk en av de tingene jeg synes kan høre hjemme på en mobil. Så lenge det er innebygget. Men så lenge det ikke er kamera synes jeg ikke det er vits i med fargeskjerm. Lenke til kommentar
beh Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Nja, MMS uten fargeskjerm er ikke noe gøy. men når det er sagt så er jo ikke MMS uten kamera noe gøy heller Lenke til kommentar
GeirBrandal Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Eg hadde først ein Ericsson a1018s, som eg var svært glad i, kjøpte så ein Siemens a50 som eg berre er middels fornøgd med. Har ikkje vurdert Nokia før eg såg 1100. Er spent på pris, men kjem meget sikkert til å invistere i ein når den kjem. Knappane til 1100 ser jo heilt herlege ut. (Om de kjenn til a1018s og a50 veit de no at knappane der "knappast" er kvalitet.) Lommelykta kan jo virke som om den har fått sin plass med eit snev ironi, men den vert jo heilt sikkert nyttig. Eg har ofte prøvd å lyse opp ting med display-lyset, uten at det har fungert etter ønske. Eg meiner fast og bestemt at markedet treng billige, moderne, funksjonable mobiltelefonar som ikkje må ofre batteritid til fargeskjerm og slikt. Har ingenting imot at det fins, men er veldig glad for at det rake motsette fins også, sidan eg berre nyttar telefonen til å prate og sende meldingar. Tommelen opp, Nokia. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Med tanke på at Nokia virker til å ha en ny communicator med qwerty-tastatur kommende så tror jeg at de prøver å ta tilbake litt av tillitten etter å ha forsømt MMS osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå