Gå til innhold

Nokia 1100

Izex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo faktisk den mest geniale mobilen som har kommet på lenge. En mobil uten alle de unødvendige funksjonene som nye ikke symbian telefoner har.

Jeg tror jeg skal kjøpe den.

Du har rett i det. Men synes 1100 kanskje var vel enkel da. Jeg drømmer om en litt proff tlf uten kamera, synes ikke kamera hører hjemme på en mob tlf. Hvertfall ikke på alle modeller!!!!

Lenke til kommentar

Eg hadde først ein Ericsson a1018s, som eg var svært glad i, kjøpte så ein Siemens a50 som eg berre er middels fornøgd med. Har ikkje vurdert Nokia før eg såg 1100. Er spent på pris, men kjem meget sikkert til å invistere i ein når den kjem. Knappane til 1100 ser jo heilt herlege ut. (Om de kjenn til a1018s og a50 veit de no at knappane der "knappast" er kvalitet.)

Lommelykta kan jo virke som om den har fått sin plass med eit snev ironi, men den vert jo heilt sikkert nyttig. Eg har ofte prøvd å lyse opp ting med display-lyset, uten at det har fungert etter ønske.

Eg meiner fast og bestemt at markedet treng billige, moderne, funksjonable mobiltelefonar som ikkje må ofre batteritid til fargeskjerm og slikt. Har ingenting imot at det fins, men er veldig glad for at det rake motsette fins også, sidan eg berre nyttar telefonen til å prate og sende meldingar.

Tommelen opp, Nokia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...