Petter321 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v=lXc92ZKx2YU&list=UU5LNnXsf_biRWSLtkRU4Avg&index=0&feature=plcp Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kan du forklare kva hellvette er? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Dette er din andre tråd som bare er en setning. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg er uenig i tittlen, på denne tråden! Innvandre som har lovlig opphold, må behandles ordentlig og med respekt! Men jeg er tvilsom til innvandring fra land, som har vesentlig annen kultur/religion, enn oss her i Norge/vesten. Den bør begrenses mest mulig. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Tråden oppfyller ikke forumets og kategoriens retningslinjer og blir derfor stengt. Slike personlige «utrop» skal postes i Oppslagstavlen, og alle videoer skal beskrives. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding eller poster i Klager på moderatoravgjørelser. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg