.Anders. Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hei Jeg tenkter å kjøpe meg Grand Theft Auto San Andreas fra Mac App Store. Hvis jeg kjøper det og begynner å spille på min iMac, men bytter til MacBook Pro når den neste maskinen kommer i sommer, hvordan får jeg da med meg saven? Har sjekket på en kompis sin MacBook Air og finner ikke noen fil som kan inneholde gamesaves. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det legges sannsynligvis enten i "selve programmet", man kan utforske filer i programmet med Finder. Eller i biblioteket (brukernavn/library) et sted. Vil tro du kan finne det ut ved å google etter det? Uansett går det fint å få det med over Hvis du bruker Apples egen backup-og-restore tjeneste flytter den hele biblioteket og alle programmene. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Nå har jeg fått den nye Macen, og har prøvd å kopiere filen, men det game savene er ikke flyttet over. Har også prøvd å google det, samt lete gjennom det meste av filer. Begynner å miste troen nå. Fortsatt ingen som har en løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå