Nixxy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Har installert OS på en SSD, som er satt til bokstav C, og en vanlig HDD med spill/prog. satt til F. Alt av installeringer og div. vil automatisk legge seg til C, men den er det lit plass på, selvfølgelig. Men jeg lurer på om det går ann å dirigere alt over mot F uten å måtte gjøre det manuelt hver gang jeg installerer noe? Så ikke på dette som noe problem i starten, men når ett spill lastes ned uten at jeg kunne velge hvor det skal, så må jeg finn en løsning. Er dette mulig? Kan prøve å forklare bedre om det er nødvendig. Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Ingen som har noe peiling på dette? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Jeg vil fraråde deg til å endre standard installasjonsmappe til en annen disk. Om du gjør det så vil det uansett være mange programmer som likevel lagrer masse filer på C disken. Det er tross alt ikke så mye arbeid å manuelt installere programmene på en annen plass. Første steg bør være å omlokalisere Mine dokumenter. Dette er enkelt, bare høyreklikk mine dokumenter --> egenskaper. Resten sier seg selv. Det er også lurt å konfigurere nettlesere og andre program som du benytter til nedlasting til å laste ned på den store disken din. Det er ikke noe god ide å fylle opp skrivebordet med masse iso-filer og stæsj når du kjører ssdd som systemdisk. Endret 7. juni 2012 av geir__hk Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Greia er at det er visse spill som ikke gir meg muligheten til å velge hvor jeg vil installere. Tenker da på sånn som Mythic Patcher, nedlasting/installasjonsprogram for Warhammer online, som bare velge C selv og starter nedlastingen. Dette fungerer på samme måte på andre slike installasjonsprogrammer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå