tomacro Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hei, skal selge tlf min. Der jeg vil tilbake stille telefonen så den blir slik som når jeg kjøpte den? Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 For Android 2.x: Menu>Settings>Privacy settings>Factory Data Reset For Android 4: Menu>Settings>Personal>Backup and Reset>Factory data reset Med dette blir alle endringer du har gjort (som å installere apper, alt på SD-kort, kontakter osv) slettet og telefonen vil framstå som den gjorde når du kjøpte den Lenke til kommentar
twb Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) For Android 2.3.5 er kommandoen her: Innstillinger, Minne, Fabrikkinnstillinger. Der krysser du også av for slett SD-kort. I andre Android-versjoner kan det hende SD-kortet må formateres med en egen kommando. Vær oppmerksom på at en kyndig person kan gjenopprette data fra SD-kortet (hvis du kke har hatt kryptering på lagringemediet). Har du bilder etc. som du ikke vil risikere kommer på avveie, så setter du inn et nytt SD-kort. Endret 4. juni 2012 av twb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå