Nailer Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Eh, Usher på scenen? Akward! Lenke til kommentar
joudesu Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Usher på E3 blant gamers, hahaha Lenke til kommentar
oleost Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sitter og følger med på direkte sendingen til youtube som dei linker fra gamer.no. Er ganske dårlig bildekvalitet(480p). Er det noe bedre livestreams? Lenke til kommentar
Alais Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Helt ærlig, dette er en av de kjedeligste konferansene jeg har sett på lenge. Kinect nyheter som for meg er alt annet enn spennende, film og musikkoppdateringer på Xbox, og smartphone og Xbox-samarbeid?! Hvor er alle de nye og spennende spillene? Omtrent alt jeg fikk med meg av faktiske spill som ble vist var actionspill vi har sett minst tusen ganger før.... Lenke til kommentar
garnok Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 wow...det var...90minutter wasted. Tombraider ser bra ut, men det er jo multiplattform. Tydelig budskap da. Er du en gamer, bryr ikke microsoft om deg lenger Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Smartglass så spennende ut, men jeg tror det avhenger veldig av hvor mye "ekstraarbeid" som innholdsskapere gidder å legge i produktet, og det er jo veldig lite av windowsbaserte tablets/telefoner i Norge, som kan gjøre at støtte kan virke litt lite relevant her.....eller sa de at det var støtte for "all devices"? Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Oh well, that was crap.. Synes det blir litt, eller ALT for mye om Kinect pjattet, føles ut som en "god" unnskyldning på at de ikke kommer opp med noe bedre.. Jeg ser bare for meg at mens du sitter å ser en film, så sier du noe til de du ser film med, så bestemmer bare kinect seg for å gjøre noe helt bananas, nei vet du hva. PC gaming FTW! 1 Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kinect-funksjonalitet i FIFA 13. Mulighet for å pådra seg kort/karantene for å kjefte på dommeren...? Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Smartglass? har jeg ikke sett den før? Men ja, dette var mye pjatt om kinect og "apps", som aldri kommer til Norge uansett.. 1 Lenke til kommentar
Alais Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Oh well, that was crap..Synes det blir litt, eller ALT for mye om Kinect pjattet, føles ut som en "god" unnskyldning på at de ikke kommer opp med noe bedre.. Jeg ser bare for meg at mens du sitter å ser en film, så sier du noe til de du ser film med, så bestemmer bare kinect seg for å gjøre noe helt bananas, nei vet du hva. PC gaming FTW! Helt enig! Jeg skjønner godt hvorfor de ønsker å promotere Kintect, og jeg er enig at det er potensiale i boksen, men da burde de i det minste hatt noe å vise til i steden for bare små tilleggsfunksjoner til spill som fungerer helt fint, og kanskje til og med bedre, uten Kinect. 1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Smartglass så spennende ut, men jeg tror det avhenger veldig av hvor mye "ekstraarbeid" som innholdsskapere gidder å legge i produktet, og det er jo veldig lite av windowsbaserte tablets/telefoner i Norge, som kan gjøre at støtte kan virke litt lite relevant her.....eller sa de at det var støtte for "all devices"? De nevnte Windows tablet/phone, iPhone/iPad/(iPod?) og Android baserte systemer. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Smartglass så spennende ut, men jeg tror det avhenger veldig av hvor mye "ekstraarbeid" som innholdsskapere gidder å legge i produktet, og det er jo veldig lite av windowsbaserte tablets/telefoner i Norge, som kan gjøre at støtte kan virke litt lite relevant her.....eller sa de at det var støtte for "all devices"? Trenger ikke windowsbasert telefon eller tablet for å bruke SmartGlass. Det er jo det som er så genialt. De brukte jo gjentatte ganger Iphone og Ipad som eksempel. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Oh well, that was crap..Synes det blir litt, eller ALT for mye om Kinect pjattet, føles ut som en "god" unnskyldning på at de ikke kommer opp med noe bedre.. Jeg ser bare for meg at mens du sitter å ser en film, så sier du noe til de du ser film med, så bestemmer bare kinect seg for å gjøre noe helt bananas, nei vet du hva. PC gaming FTW! Helt enig! Jeg skjønner godt hvorfor de ønsker å promotere Kintect, og jeg er enig at det er potensiale i boksen, men da burde de i det minste hatt noe å vise til i steden for bare små tilleggsfunksjoner til spill som fungerer helt fint, og kanskje til og med bedre, uten Kinect. Dette synes jeg er naivt. Microsoft må appelere til et bredt spekter på E3. Dette er den eneste gangen i året at absolutt alle former for massemedia fokuserer på spillindustrien. Da snakker vi ikke bare om entusiastmagasiner, men store og innflytelsesrike aviser. Synes mye av det Microsoft viste frem virket meget lovende. Dere snakker en del om Kinect, men det gjorde jo faktisk ikke Microsoft. Kinect hadde jo minimal tilstedeværelse på konferansen. Forøvrig virket integreringen i Splinter Cell ganske stilig. Forventer plystring også funker! Utover dette må jeg si meg skuffet over at Norge ikke inngår i de tolv nye landene som får tilgang til stemmefunksjonene i Kinect. Og det aller verste er vel at vi ikke får tilgang til all den sporten som amerikanerne får. Håper virkelig Microsoft klarer å få noen lisensavaler for norden i boks! Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Regner ikke med at vi får voice commands her på berga på lenge enda, en potensiell brukermasse på 5 millioner (i realiteten noen hundre tusen) forsvarer nok ikke pengene som skal til for å få det til, derfor håper jeg at Google, Microsoft og Apple går sammen for å samle inn den dataen som trengs. Intill den tid må vi nok prøve oss på å bruke de engelske komandoene. Forøvrig får vi nå tilgang til NBA, men NHL er norden de eneste i hele verden som ikke får tilgang på, og det er nok ene og alene pga Viasats avtale med NHL. Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Vi sendte Xbox 360-konferansen direkte Dere sendte vel strengt tatt ikke direke, men linket til andre som sendte. Er stor forskjell det. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Vi sendte Xbox 360-konferansen direkteDere sendte vel strengt tatt ikke direke, men linket til andre som sendte. Er stor forskjell det. Det er helt korrekt. Riktig formulering skulle vært «viste den direkte» eller «videreformidlet direktesendingen», dersom man virkelig skal pirke. Saken er uansett oppdatert til en oppsummering av pressekonferansen nå. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg er fornøyd med nyhetene og spillene, men mindre fornøyd med selve presentasjonen. Microsofts tidligere konferanser har vanligvis hatt en flyt gjennom hele konferansen, det hadde ikke denne. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 For meg som ikke er i verken Sony, Nintendo eller Microsoft-leieren lenger synes jeg ikke dette var så mye å hoppe i taket for. Det eneste som frister meg der er South Park-spillet. Men det frister til gjengjeld VELDIG mye! Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Regner ikke med at vi får voice commands her på berga på lenge enda, en potensiell brukermasse på 5 millioner (i realiteten noen hundre tusen) forsvarer nok ikke pengene som skal til for å få det til, derfor håper jeg at Google, Microsoft og Apple går sammen for å samle inn den dataen som trengs. Intill den tid må vi nok prøve oss på å bruke de engelske komandoene. Forøvrig får vi nå tilgang til NBA, men NHL er norden de eneste i hele verden som ikke får tilgang på, og det er nok ene og alene pga Viasats avtale med NHL. Hvis jeg husker riktig har vel MS drevet på med dette her en gang for ikke så alt for lenge siden, skal ikke forundre meg at det kommer snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå