TST Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Vi oppsummerer kveldens pressekonferansen fra Microsoft. Les hele saken Endret 4. juni 2012 av TST Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Får da endelig håpe det dukker opp en speeda Ballmer ellers er det ikke rart å se her.... Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Faktisk en av de mest spennende keynotene som har vert på E3 på lenge. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Noen som vet om det er noen som legger disse ut på nettet så og si rett etter de er ferdig? Kommer ikke hjem før det er ferdig, og dette er jo nesten som en fotballkamp. Må sees live, orker ikke kun lese om "resultatene" Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Microsoft bruker å ha sine streamer stående i 24 timer og de buffrer alt de streamer slik at du kan spole tilbake til starten og se det, men vet ikke om de gjør dette i dag. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sikker på at det er 18:30? Trodde vi var syv timer foran Los Angeles. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Om du trykker "play" på videoen i artikkelen så får du opp hvor lenge det er til det starter. Men kan visst være en ide å sette seg ned en time før: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1437379&view=findpost&p=19342389 Endret 4. juni 2012 av hvakrg Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Vil dere sende EA og Ubisoft sine presentasjoner som kommer forløpende etter MS sin? (respektivt 22:00 & 24:00) Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Noen som vet om det er noen som legger disse ut på nettet så og si rett etter de er ferdig? Kommer ikke hjem før det er ferdig, og dette er jo nesten som en fotballkamp. Må sees live, orker ikke kun lese om "resultatene" Gametrailers ser ut til å ha mulighet til å spole tilbake på sin sending: http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.html Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Videoen sier at eventen begynner om 28 min. Men klokken er straks halv syv? Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Videoen sier at eventen begynner om 28 min. Men klokken er straks halv syv? Videostrømmen er i gang her. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Den som er linket til i artikkel din viser ennå 28 min. Får prøve å refreshe... EDIT: Det virket. Darn. Mistet de første fem min. Noe spess som jeg gikk glipp av? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 De første fem minuttene handlet kun om Halo 4. En film på starten, etterfulgt av in-game footage Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Så utrolig kjedelig Microsoft pressekonferansen er. Bare sport som ingen bryr seg om, lawl. 1 Lenke til kommentar
squuatch Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 dette er jo nike. ikke microsoft? Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) LOL. Ligger godt an til tidenes kjedeligste presentasjon så langt. Krysser fingra for litt spillrush mot slutten. Edit: Gleder meg faktisk mer til Ubi og EA. Der er i det minste spillene i fokus. *Tar på seg gammel grinebiterhatt* Endret 4. juni 2012 av ostesaks 1 Lenke til kommentar
squuatch Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) xbox smartglass ser lovende ut da Endret 4. juni 2012 av squuatch Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Får den skrekkelige følelsen av at lite av smartglass innholdet kommer til stakkarslige lille Norge... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå