Nurken Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Som sagt så var jeg på et loppemarked. Der fant jeg et gammelt bilde fra '91 som kostet meg 15 kr, et godt kjøp. Da jeg var på vei ut kom det en dame og lurte på hvor mye jeg hadde kjøpt det for - "15 kr, sa jeg". Damen responderte med - " Da har du gjort et godt kjøp. Det bilde kostet 650 kr for 20 år siden". Dette gjorde så jeg ble litt nysgjerrig. Har dette bilde noe verdi, eller er det verdiløst? Tar forbehold om skrivefeil. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det er vel mye som har noe å si her, bl.a om det er et kjent bilde/ukjent, hvis ukjent er det originalt? Hvis kjent, hva slags type kopi er dette? Ingen på internett vil kunne bedømme slikt, du må evt ta det med til noen vil jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Nurken Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Mye å tenke på, ja.. Takk for svar! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Gi oss en oppdatering på hvordan det går da. Spennende å se hva slikt kan være verdt Lenke til kommentar
Mighty-Mouse Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ser ut som det står "Tor Wilthill - Januar 91" nederst på bildet, håper du finner svaret Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Dere vet sikkert at Kong Olav døde i 1991, og at bildet må være malt da sørgende kom for å sette blomster i snøen foran Slottet? Hvis du kan finne noen som liker Kong Olav og kongehuset, vil det være heldig for deg. Generelt kan man si at malerier blir mer verdifulle med årene. Lenke til kommentar
HerrNordmann Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Veit at jeg kommer litt seint inn i bilde her, men er litt nysgjerrig på om maleriet er til salgs? Endret 13. august 2012 av HerrNordmann 1 Lenke til kommentar
Nurken Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Veit at jeg kommer litt seint inn i bilde her, men er litt nysgjerrig på om maleriet er til salgs? Ja, er mulig det Problemet er at vi ikke har funnet noe verdi på det Hvor mye ville du tilbydd, i såfall? Lenke til kommentar
HerrNordmann Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Er meget interessert i det. 500kr kanskje, om ikke litt mer. Endret 14. august 2012 av HerrNordmann Lenke til kommentar
Nurken Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Er meget interessert i det. 500kr kanskje, om ikke litt mer. Okay Får tenke litt videre på det, har veldig lyst til å få det taksert Lenke til kommentar
HerrNordmann Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Gi beskjed om du er interessert i hvertfall ;-) Lenke til kommentar
Nurken Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Gi beskjed om du er interessert i hvertfall ;-) Yes Lenke til kommentar
Nurken Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Det var ikke verdt spesielt mye. Den ble anslått til å ha en verdi mellom 12-1500 kr. Er jo et greit kjøp, men blir fortsatt hengende på veggen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Helt greit det. Kjøpte det vel for 15,- så kunne gjort det mye dårligere. 1 Lenke til kommentar
HerrNordmann Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Det var leit å høre, men gi beskjed om du vil selge allikevel. Lenke til kommentar
Nurken Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Da jeg har pratet med pappa, så er det vel han som får bildet. Han er interessert i slike ting og det føles greit å gjøre det på den måten. Beklager, men det er ikke til salgs 1 Lenke til kommentar
Sivkk Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Det var leit å høre, men gi beskjed om du vil selge allikevel. Hei! Jeg kom over denne tråden da jeg googlet Wilthill. Fullt klar over at det er noen år siden denne tråden oppsto Jeg har også dette bildet. Er du fortsatt interessert i å kjøpe? Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 nei, man finner ikke ting av verdi på loppemarked. for det første har så og si alle loppemarkeder auksjonister som får komme og se på varene før markedet starter og plukker ut alt av reell verdi som skal selges på auksjon en helt annen plass. for det andre har de fleste peiling på hva tingene sine er værd og gir ikke bort skatter til loppemarked, hvis dem ikke har peiling selv så har griske familiemedlemmer det og har nappet varene for lenge siden. skatter på loppemarked er sjeldnere enn å vinne i lotto... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå