sTEFFZ Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Heisann, Dette skjedde igår. Jeg satt på min ASUS laptop å så på en stream på twitch og plutselig forsvant lyden. Jeg vet at det ikke er en hardware feil, for når jeg logger av og på skype så kommer det lyd. Men det er også det eneste. Jeg hadde også lyd på Diablo frem til jeg avsluttet og restartet datamaskinen. Har prøvd forskjellige ting. Har oppdatert driverne til hovedkortet, innstallert windows oppdateringer (men dette ble mislykket av en eller annen grunn), prøvd og bruke systemgjennopretting (men hadde ingen tidliger opprettingspunkt). Er det noen som har hatt det samme problemet og har noen tips? har sett at dette har skjedd endel andre windowsbrukere og prøvd forskjellige ting jeg fant på nettet uten hell. Er formatering eneste utvei? Har Windows 7 64-bit. På forhånd takk for svar Endret 4. juni 2012 av sTEFFZ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sjekk at lyddriveren ikke er avskrudd i enhetsbehandling. Dette kan oppstå selv om den er installert. Sjekk også at de rette høyttalerne er satt som standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå