Ragnar115 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Eg hadde da tenkt og kjøpe ein with, den om eg sendte bilde av og skal da pusse den opp. Eg får med ein tohatsu 9,9 og skulle pusse båt og motor opp. Hadde da tenkt og kjøpe meg ein styrekontroll og plassere den på venstre siden av båten, kjøpe ratt osv og koble til. Så hadde eg tenkt og pusse, male, lakke osv...Men kunne tenkt meg noe mer, noe som ville gjort at den fekk litt mer still. Og eg kan ikke finne ein styrekontroll som først og fremst ville passet, har vindskjerm, ser tøff ut. Kunne tenkt meg ein som linker på denne: http://www.google.no...29,r:1,s:0,i:71 Men lurer litt på hvordan man trimmer ein tohatsu, hvordan justere den opp til 15 hk. Og hva som må gjøres for og si at man har "overhalt den"? Endret 4. juni 2012 av Ragnar115 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Den type styrekonsoll som du linker til er nok vanskelig og skaffe til en uoriginal båt, eventuell må du kontakte en produsent. Omtrent alle som driver med plastarbeid til båt har noen former liggende og sjansen er stor for at de også har en til en frittstående styrekonsoll som vil være det naturligste og bruke i en with. Her har du den originale frittstående with konsollen. Endret 4. juni 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Den type styrekonsoll som du linker til er nok vanskelig og skaffe til en uoriginal båt, eventuell må du kontakte en produsent. Omtrent alle som driver med plastarbeid til båt har noen former liggende og sjansen er stor for at de også har en til en frittstående styrekonsoll som vil være det naturligste og bruke i en with. Her har du den originale frittstående with konsollen. Tall for svar, så det er slik :/ Kan du mye om motorer og slikt? Treng litt mer info, første gang eg pusser ein båt opp og vil at resultatet skal se bra ut, lønne seg og gå for eit vist budsjett. Så det er vanskelig og få tak i slike styrekonsoller, isje bra Vist du vet om ein produsent som lager noe lignene, kan du sende meg ein link. Vet du hvor eg ellers kan få styrekonsoller? (Sett på finn, maritim og biltema) men de må være i hordaland eller muligt og sende billigt hit Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hordaland "vestlandet?", er flere der borte hos deg som driver og bygger/produserer plastbåter ville nok først kontaktet dem for og se hva de har liggende, finner du en produsent av åpne joller/landstedsbåter er det store muligheter at de har former til styrekonsoller liggende og slenger "jo eldre firmaet er jo større er sjansen". Enhver firma som driver med en eller annen form for båt og glassfiber er det verdt å sjekke med, jo flere du spør jo lettere er det å finne en konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå