marie helen henriksen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Naust atme havet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Utrolig koselig naust ! nesten som et dukkehus . Retter du opp horisonten, får du fem fra meg . Endret 4. juni 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Fint men litt skjevt doku-bilde av det spesielle og severdige naustet! 3'er! Lenke til kommentar
marie helen henriksen Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Fint men litt skjevt doku-bilde av det spesielle og severdige naustet! 3'er! Gjort det me vilje ,kreativt,kjedelig når alt ska stå i vater.. Lenke til kommentar
marie helen henriksen Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Tatt på siden,naustet e skjeft te vanlig.. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Har kun et enkelt spørsmål til deg Marie Helen, og håper ikke at du tar det ille opp...Ser du skjeve horisonter når du tar dine flotte bilder ? For de er flotte !...men etter min mening..og også andres, mye bedre ved justering..ingen ber deg forandre på noe som helst men jeg tror at gjengs oppfatning ER at skjev horisont er bad.. :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg