CaSh Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hei. Trenger tips til kjøp av videokamera som skal brukes til private formål. Helst noe som ikke er altfor dyrt. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Håper du syns det er i orden at jeg henger meg på denne tråden, da jeg er ute etter det samme som deg. Og hvis jeg får lov, kanskje jeg kan legge på noen enkle krav. - Både lyd og bilde må være bra. Mulig det forutsetter ekstern mic, men hvis ikke, tips om kamera med gode, interne mic uten vindsus... - Gjerne mulighet for EVF da kun å ha bilde på skjerm fungerer dårlig i sollys samt at det er vanskelig å holde stabilt med kamera ut fra kroppen - Mulighet for manuell fokus, og gjerne også andre manuelle innstillinger - Prisområde alt fra 5.000 til 15.000 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hvor latterlig er det ikke å overta tråden på den måten? Han har alt spesifisert at han ikke vil ha det så dyrt, og du snakker om priser fra 5000-15 000? Du kunne vel helt fint laget din egen tråd fremfor å okkupere denne? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hvor latterlig er det ikke å overta tråden på den måten? Han har alt spesifisert at han ikke vil ha det så dyrt, og du snakker om priser fra 5000-15 000? Du kunne vel helt fint laget din egen tråd fremfor å okkupere denne? Ups, da beklager jeg. Ikke meningen. da følger jeg med i de svarene trådstarter måtte få og ser om det er noe som passer. Se bort fra mitt innlegg over...:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå