Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blitt dårligere til å få kontakt med jenter. Tips?

Anbefalte innlegg

.. Jeg takler dem bare ikke. For fem år siden var jeg utrolig forelsket i en jente. Samme var kompisen min, det gikk ikke bra og jeg har heller ikke vært forelsket siden. Jeg er ikke sjalu utover det vanlige, og jeg bærer heller ikke nag til noen for noe som hendte for mer enn 5 år siden. Når jeg er aleine føler jeg meg helt klar til å få kontakt med noen damer, men hver eneste jævla gang jeg faktisk er i nærheten av en, går jeg enten vekk eller holder kjeft. Selvom jeg ikke ser spesielt bra ut, har jeg ingen større utseende messige hindre. Før var jeg faktisk ganske flink med damer. Jeg må ikke nødvendigvis få en kjæreste, men jeg savner gnisten og berøring... Så, er det noen som orker å forklare meg hvor og hvorfor jeg feiler, og hva jeg bør gjøre annerledes? :)

Anonym poster: d1241d88ddce88aa596d624199af16bd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du finner en guide her:

Det der var et utrolig dårlig svar.

Jeg synes du burde prøve å faktisk snakke med jentene, for ellers får du jo i hvert fall ikke kontakt. Og ikke bruk sånne teite sjekketriks som jeg har sett guttene bruke. "Hei, du var deilig. Kanskje vi kan... Du vet.. *blunk blunk*". Sånne ting funker ikke bare så det er sagt da. :)

Men som jeg sa; snakk med dem, så skal du se de snakker tilbake! Og hvem vet.. Kanskje det blir litt flørting? ;)

Lenke til kommentar

Ok. Det første du må gjøre er å drite i jenter (stay with me). Det er ikke jenter som er problemet her.

Problemet, om du så vil kalle det et problem, er at du selv sliter med noe. Det er du som har enten fått en misoppfatting om hva du selv vil eller bare kanskje det er noe underleggende issues som er tilstede som hindrer deg i å finne det du enn søker etter.

Som jeg nettopp svarte i en annen post vil jeg anbefale deg å se denne videoen:

http://www.youtube.com/watch?v=L22CSiM560c

Han forteller mye og kanskje det han sier nettopp hjelper deg å komme på rett vei.

Jeg har litt dårlig tid nå, men jeg har hjulpet flere på dette forumet med relativt liknende problemer. Så hvis du ønsker kan du sende meg en PM med litt mer detaljer så kan jeg muligens hjelpe deg på en bedre vei. Hvis du velger å ikke gjøre det så forstår jeg - og du får ha lykke til videre. Det blir for generalisert å skrive noe mer utover dette da jeg ikke har nok informasjon om deg og/eller problemet ditt.

Lenke til kommentar

Ok. Det første du må gjøre er å drite i jenter (stay with me). Det er ikke jenter som er problemet her.

Problemet, om du så vil kalle det et problem, er at du selv sliter med noe. Det er du som har enten fått en misoppfatting om hva du selv vil eller bare kanskje det er noe underleggende issues som er tilstede som hindrer deg i å finne det du enn søker etter.

Som jeg nettopp svarte i en annen post vil jeg anbefale deg å se denne videoen:

http://www.youtube.com/watch?v=L22CSiM560c

Han forteller mye og kanskje det han sier nettopp hjelper deg å komme på rett vei.

Jeg har litt dårlig tid nå, men jeg har hjulpet flere på dette forumet med relativt liknende problemer. Så hvis du ønsker kan du sende meg en PM med litt mer detaljer så kan jeg muligens hjelpe deg på en bedre vei. Hvis du velger å ikke gjøre det så forstår jeg - og du får ha lykke til videre. Det blir for generalisert å skrive noe mer utover dette da jeg ikke har nok informasjon om deg og/eller problemet ditt.

Fint svar, og du har rett i at det ikke er damer, i seg selv, som er problemet. Jeg så de første 20 minuttene av filmen, og skal sikkert se resten seinere. Herlig type :) Men jeg har aldri hatt noen dype depresjoner, så jeg syns ikke at filmen passet meg. Det virker som du vet hva du snakker om, hvilket detaljer ønsker du å få vite? vi kan godt ta resten på PM hviss du ønsker det. Anonym poster: d1241d88ddce88aa596d624199af16bd

Lenke til kommentar

hvilket detaljer ønsker du å få vite? vi kan godt ta resten på PM hviss du ønsker det. Anonym poster: d1241d88ddce88aa596d624199af16bd

Hva det var som faktisk skjedde for 5 år siden, mer spesifikt hva du ønsker å få ut av å ta kontakt med jenter, litt mer detaljert beskrivelse av det som skjer "rett før" du prøver å prate med en jente, hvordan du selv ville beskrevet selvtilliten din. Mange interessante aspekter her - du får sende meg en PM da jeg ikke kan sende deg en (anonym). :-)

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Dette emnet hadde en kort og lite beskrivende emnetittel, derfor har jeg forandret den. Siden TS er anonym opplyser jeg om dette i tråden. Om TS ønsker en annen emnetittel kan jeg kontaktes per pm. Jeg garanterer at TS forblir anonym. Dette skal ikke kommenteres i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...