AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Heyho. Som tittelen sier så er det snart sommerferie, og jeg er i en litt... lei posisjon kan man kanskje kalle det. Det er har seg sånn at jeg traff ei for noen uker siden (vi er ikke offisielt i et forhold, selv om de fleste anser oss for å være det, og vi kanskje så godt som er det. Uansett, det er litt OT) som har en sommerkalender som mismatcher min så til de grader, hvilket etterlater oss med kanskje to uker mot slutten av August hvor begge er tilgjengelige, pluss en uke eller to i starten. Kanskje. Hun skal ha besøk fra over kulpen i en og en halv uke, og skal deretter til USA selv i en måned for å besøke de hun bodde hos osv da hun studerte der for ett år siden. Og her er vel egentlig problemet, tror jeg. Da hun var der det året så var det noen personer som ikke var helt... ålreite. Spesielt to gutter, hvor den ene er broren i huset der hun bodde. Om jeg skal være helt ærlig, så har jeg et aggresjonsproblem når noe hender de jeg bryr meg om, og denne turen her er jeg rett og slett bedritent skremt for på grunn av de karene. Rett og slett redd er jeg, for at noe skal skje eller at hun møter på spesielt fyr nummer to, da han var verre enn han andre. Jeg har ikke tenkt til å gå noe nærmere inn på hva det var som skjedde ol. da jeg har lovet å aldri nevne det for noen overhodet, siden jeg er en av to personer som i det hele tatt vet om det. Det var iaf nok til at da jeg fikk det fortalt så hadde jeg et raseriutbrudd som varte i gode 30 timer omtrent (det høres mye ut, usannsynlig, kanskje. Men det er reellt. Jeg sov ikke, gjorde egentlig ikke noe annet vettugt heller), og jeg er som sagt smått skjelven ved tanken på at hun skal tilbake dit. Jeg vet ikke helt hva jeg gjør dersom jeg en dag sitter på en strand i Spania og får en telefon om at shit skjedde kvelden før eller noe sånt. Det scenarioet har jeg gått igjennom ganske mange ganger nå. (Som jeg sa, jeg har et aggresjonsproblem når det gjelder sånt.) Det jeg vet, er at dersom det blir et reellt scenario, så kommer det til å gå i svart for meg. Som sagt så vet jeg ikke hva jeg kommer til å gjøre, men jeg vet hva en flybillett dit koster og hva de to heter, og i så tilfelle så blir det ikke pent. Dette er noe av det jeg er redd for, for jeg kan virkelig gjøre dumme ting om jeg blir så sint som jeg vet jeg da vil bli, selv om jeg er notorisk avholds til alle former for vold. Det er ikke sånn at jeg ikke stoler på henne eller vet at vi er såpass glade i hverandre at det blir noe problem, men jeg er jo selvfølgelig redd for å på en måte miste henne også, da det som sagt er en veldig travel sommer, og jeg derfor er redd for at det bare ebber ut. Vet at det kanskje ikke er en reell frykt, det. Men den er der, og det er virkelig ubehagelig for jeg er virkelig redd for at hun blir borte for meg. Blæ, jeg vet ikke helt hva jeg forventer av svar eller hva som helst på det her. Tips kanskje. Eller om det var mer bare for å få luftet tankene litt, for de gjør at jeg ikke sover nå. Tror kanskje jeg skal skaffe meg en dagbok eller noe til slikt bruk Anonym poster: 8f0fda969382bc857cad64bb3fdd8abd Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Dere har vært "sammen" i noen uker og du/dere VET at dere er så glade i hverandre at det ikke vil oppstå et problem? Ta sommerferie, fra skole og henne. Foreslå at dere ikke prater når hun er i USA og se hvor dere er når hun kommer tilbake. De to ukene i august høres ut som et perfekt tidspunkt for dere å finne ut hvor begge er. Det er ikke noe poeng å haste ting, spesielt hvis det fører til ubehageligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå