Harald Gjerholm Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Høyt oppi Hakadalen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Dette bildet er tatt ved Nitelva i Hakadalen. Elven renner fra Harestuvannet til Lillestrøm ved Øyeren. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 så herlig,kjente meg igjen tror jeg da...har hytte ikke langt unna denne og var m mormor hit vær vår for vaske filleryer og bade..nydelige bilder av elva og god stemning..5+ fra meg smil ga go følse i hele meg så dette blir en fin mandag Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Fint og malersik fargetone i dette bildet. At det kan synes utbrent i himmelfargene gjør ikke noe her, det forsterker bare det "maleriske"! Liker det jeg ser uansett! Mulig det er synsbedrag, men heller det litt mot ve.... ? (ta i betrakning at jeg har veeeeldig skjeve hornhinner...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg