trondwestby Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Vipe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Må vel være bortimot perfekt det her. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 fin fugel,hvor i norge holder de til..tror ikke jeg har sett denne før...fint bilde,smil Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Meget fint bilde,så vanlige runt meg her eg bor glemmer nesten og ta et bilde og to.,har nok merket nedgang fra vi var små da det ikke var et jorde neste dei ikke hekket på.i den tiden tok bonden og sette ut kvister som viste hvor dei var og kjørte med traktoren runt reira,ser ikke ut som moralen til fuglen er like stor i dag,litt synd. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Nydelig og detaljrikt bilde av en utrolig vakker fugl. Jeg bor en halvtimes gange fra by og like nedenfor hagen var det et jorde som nå blir bebygget - her har i alle år vipa hekket og den savnes dypt, - ikke minst var det flott å se den seile gjennom lufta med sine mollstemte skrik. Man må vel rett og slett alliere seg med det som finnes av bønder for å berge denne arten - gi dem freda flekker i åkrene etc. - og heldigvis har jeg inntrykk av at mange bønder er villige til å strekke seg for å ta vare på truede arter. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Innertier !! Utrolig flott ! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Nydelig vipebilde, kort og godt! Likte utsnittet med den duse overgangen oppe og nede! 5'er! Lenke til kommentar
PerUlv69 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Flott bilde av Vipen. Godt gjort! Vi hadde mye av Vipe her før, men dessverre virker det som den er blitt vesentlig sjeldnere. Endret 4. juni 2012 av PerUlv69 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg