carry123 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hei, har et problem med min asus laptop der den tilfeldigvis sluttet å lade. Lader bare om jeg trykker laderen hardt inn. Noen som vet hva som gjør at dette er tilfelle? Takk for hjelp Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Mener du ved stikkkontakten eller pluggen i dataen? Lenke til kommentar
carry123 Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 pluggen i datan, laderen funker fint, ser ikke at det er noe galt med inputen inne i datan heller, men plutselig er det slik at jeg må presse laderen hardt inn for at den skal lade, merket er av asus x73sv Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 pluggen i datan, laderen funker fint, ser ikke at det er noe galt med inputen inne i datan heller, men plutselig er det slik at jeg må presse laderen hardt inn for at den skal lade, merket er av asus x73sv Akuratt, har flere venner som har hatt problemer med asus ladere. Mitt råd er HVIS du har enda en plugg på den boksen ca midt på ledningen (hvor ledningen blir mindre i størrelse) så teiper du pluggen i dataen fast skikkerlig og bruker pluggen på den boksen istedet. Lenke til kommentar
carry123 Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Hmm, blir vanskelig å få teipet dette bra nok for at det skal holde, laptoppen er jo under et år gammel, hvordan er det å reklamere/ha garanti på dette for å få en ny laptop? er jo helt på trynet at dette skal skje uten at jeg har gjort noen fysiske skader på den? Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hmm, blir vanskelig å få teipet dette bra nok for at det skal holde, laptoppen er jo under et år gammel, hvordan er det å reklamere/ha garanti på dette for å få en ny laptop? er jo helt på trynet at dette skal skje uten at jeg har gjort noen fysiske skader på den? Sant, du burde ta en prat med butikken du kjøpte PCen hos om det er mulig med en ny lader eller høre om forsikring etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå