Gå til innhold

Hjelp til en "mandags" telefon Galaxy Note

Anbefalte innlegg

Hei :)

Lurte på om noen kunne hjelpe meg litt her (?)

For et par dager siden fikk jeg min etterlengtede Galaxy Note i posten.

Etter å ha lest mye om Galaxy Note ble jeg bare mer og mer imponert over denne telefonen, og jeg gledet meg som en unge til å få den i hus. Men gleden ble dessverre kort, for det ser ut som om jeg har fått meg en "mandags" telefon.

Jeg satt inn sim-kort og batteri, og ladet den opp, slik instruksjonen tilsier. Mobilen startet fint, og jeg satt i gang med å utforske det. Men allerede etter 10 min så resatte den seg selv. Det har den gjort flere ganger nå uten at jeg har rørt den. Når jeg har ringt med den, så har den en tendens til å henge seg opp, og signalene forsvinner. Alt låser seg. Dette skjer sånn i hytt og pine. Noen ganger går det, noen ganger ikke. Har prøvd spill, da har telefonen låst seg når jeg har avsluttet spillet, og skjermen har blitt full av blå prikker. Disse blå prikkene (som ikke skal være der) kommer også når telefonen låser seg, og av og til under oppstart.

Jeg har resatt telefonen til default innstillinger (ut fra manualen), men samme helvete forsetter. Så nå er jeg så frustrert at jeg holder på å rive av meg håret. Så, jeg lurte på om noen av dere har erfart det samme, og om noen har en løsning på dette?

Ser for meg at denne telefonen må returneres, men da blir det vel ventetid og all den greia der, så det ser jeg ikke frem til. Kan jeg forlange en ny telefon, eller må denne sendes for reparasjon?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet så er 'ett par dager' for lenge til at telefonen er DOA (Dead on arrival), så da blir det nok sendes til reperasjon som er det rette alternativet.

Hei Excelsion :)

Takker så mye for svar. Var i kontakt med kjedehuset, så det blir for meg å returnere telefonen som DOA så lenge det lå innenfor 7 dager etter at jeg mottok telefonen. Så, for håpe det ordner seg :)

Lenke til kommentar

Hei :)

Lurte på om noen kunne hjelpe meg litt her (?)

For et par dager siden fikk jeg min etterlengtede Galaxy Note i posten.

Etter å ha lest mye om Galaxy Note ble jeg bare mer og mer imponert over denne telefonen, og jeg gledet meg som en unge til å få den i hus. Men gleden ble dessverre kort, for det ser ut som om jeg har fått meg en "mandags" telefon.

Jeg satt inn sim-kort og batteri, og ladet den opp, slik instruksjonen tilsier. Mobilen startet fint, og jeg satt i gang med å utforske det. Men allerede etter 10 min så resatte den seg selv. Det har den gjort flere ganger nå uten at jeg har rørt den. Når jeg har ringt med den, så har den en tendens til å henge seg opp, og signalene forsvinner. Alt låser seg. Dette skjer sånn i hytt og pine. Noen ganger går det, noen ganger ikke. Har prøvd spill, da har telefonen låst seg når jeg har avsluttet spillet, og skjermen har blitt full av blå prikker. Disse blå prikkene (som ikke skal være der) kommer også når telefonen låser seg, og av og til under oppstart.

Jeg har resatt telefonen til default innstillinger (ut fra manualen), men samme helvete forsetter. Så nå er jeg så frustrert at jeg holder på å rive av meg håret. Så, jeg lurte på om noen av dere har erfart det samme, og om noen har en løsning på dette?

Ser for meg at denne telefonen må returneres, men da blir det vel ventetid og all den greia der, så det ser jeg ikke frem til. Kan jeg forlange en ny telefon, eller må denne sendes for reparasjon?

På forhånd takk :)

Du kan også installere nytt software på den, hvis ikke de service verkstedet klarer å fixe problemet.. Ta kontakt hvis du trenger hjelp med dette :) Har gjort det 50-60 ganger til nå.. Hvis du er uheldig å knuser skjermen på din note, som jeg var for en stund siden, så kan jeg bytte dette for deg. Jobber med dette til vanlig ser du, men vi kan kalle det for "privat arbeid" ;) Jeg tar 400kr for slikt arbeid, også betaler kunden for delene som skal byttes ut.. Btw, til lykke med din Galaxy Note :) Jeg også har en slik, men nå i neste måned skal jeg kjøpe "Samsung Galaxy Note - 10.1" Netbrettet :D Gleder meg som ein unge til det.. Da har jeg heile Galaxy Note familien ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...